بانک و بیمه

استقبال مدیرعامل بانک ملت از محصولات «به‌پرداخت ملت» در نمایشگاه الکامپ

به گزارش افق میهن، فرشید فرخ نژاد در این بازدید ضمن استقبال از محصولات و راهکارهای جدید ارائه شده توسط این شرکت در نمایشگاه الکامپ، گفت: ارزیابی راه حل های ارائه شده از دیدگاه کارکنان به ایجاد تجربه کاربری (تجربه قابل استفاده) آنها کمک می کند. تا حد امکان بهتر شود و مشتریان مطلوب بانک ملت از هر نظر باشد.

پرداخت های خرد به تدریج از حالت کارت خارج می شوند

در این بازدید مدیرعامل شرکت پرداخت ملت ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های این شرکت در زمینه پذیرش محصولات ریالی دیجیتال گفت: همزمان با عرضه محصول ریالی دیجیتال در جزیره کیش از دو هفته پیش توسط بانک مرکزی. ، کلیه پایانه های پرداخت ملت در کیش. این محصول به گونه ای طراحی شده است که افراد می توانند پرداخت های خود را با استفاده از کیف پول دیجیتال ریالی انجام دهند.

وی با بیان اینکه کیف پول ریالی دیجیتال عملا مشابه کیف پول خرد خواهد بود، افزود: در آینده نزدیک با توجه به تعرفه های احتمالی که توسط شاپرک (شبکه پرداخت الکترونیکی کارت) تعیین شده است، پرداخت های خرد حذف خواهد شد به کیف پول الکترونیکی می آید.

انجام کلیه فرآیندهای صندوق و حسابداری در دستگاه های خودپرداز شعب

تقی پور در خصوص دیگر محصول ارائه شده توسط این شرکت در نمایشگاه الکامپ یعنی کیوسک های خودپرداز گفت: این کیوسک های سلف سرویس در واقع دستگاه های خودپرداز هستند که به سیستم فروش یا حسابداری شرکت ها از جمله فروشگاه های زنجیره ای متصل هستند. . داروخانه ها، بیمارستان ها، مراکز تفریحی و … عملاً کار صندوقدار و حسابدار را با هم انجام می دهند و از این طریق هزینه های مشتریان خود را کاهش می دهند. از سوی دیگر دستگاه های خود چک با دقت بالا و ضریب خطای بسیار پایین خود به صاحبان این مجموعه ها اطمینان می دهند و کل پرداخت های مجموعه را مدیریت می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا