طلا و ارز

قیمت طلا و سکه امروز ۱۸ تیر ۱۴۰۳ / سکه امامی به کانال ۴۰ میلیونی سقوط کرد

به گزارش افق میهن:






قیمت طلا و سکه امروز دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳ بازگشایی با کاهش کلیه قطعات و وزن ها. حباب سکه نیز در برخی نقاط فرو ریخته است. لازم به ذکر است که قیمت دلار تا آخرین کانال کریدور پنجم کاهش یافت.



به گزارش افق میهن، قیمت طلا و سکه امروز دوشنبه ۲۸ مهر است تیر سال ۱۴۰۳ با روند نزولی همراه با کاهش قیمت اونس طلای جهانی و کاهش قیمت دلار آغاز شد. شایان ذکر است قیمت جهانی هر اونس طلا با ۱۴ دلار کاهش به ۲۳۷۷ دلار رسید. علاوه بر این، از عصر دیروز قیمت دلار در معاملات پشتیبان روند نزولی داشت و از این رو امروز با بازگشایی بازار در کریدور ششم و آخرین کانال کریدور پنجم، روندی نوسانی آغاز شد.

قیمت سکه و طلا 18 تیر

قیمت نقره کاهش یافت

امروز قیمت جهانی هر اونس نقره با ۲۴ سنت کاهش به ۳۰ و ۹۸ سنت رسید. نقره ۹۹۹ گرم در بازار داخلی با ۵۱۰ تومان کاهش، هر گرم ۵۹ هزار و ۸۵۰ تومان فروخته شد.

سکه داغ یخ زده بود

قیمت سکه امامی امروز با افت ۲۶۹ هزار تومانی به کانال ۴۰ میلیون تومان رسید و روی ۴۰ میلیون و ۸۸۴ هزار تومان ایستاد. سکه بهار آزادی با افت ۱۰۰ هزار تومانی به ۳۷ میلیون و ۵۱۰ هزار تومان رسید. قیمت نیم سکه و ربع سکه نیز با ۳۵۰ هزار تومان کاهش به کانال پایین سقوط کرد و به ترتیب ۲۲ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان و ۱۴ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان و سکه گرمی به ثبت رسید. نیز بدون تغییر باقی ماند که عدد ۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان به ثبت رسید.

قیمت طلا کاهش یافت

قیمت طلا امروز نسبت به روز گذشته روند نزولی داشته است. هر مثقال طلا نیز با ۷۶ هزار تومان کاهش به ۱۴ میلیون و ۷۶۲ هزار تومان رسیده است. هر گرم طلای ۱۸ عیار با ۱۹۴۰۰ تومان تخفیف به ارزش ۳۴۰۶۰۰۰ تومان به فروش می رسد. قیمت طلای مستعمل نیز با افت ۱۹ هزار و ۱۳۴ تومانی به ۳ میلیون و ۳۶۰ هزار و ۵۵۱ تومان رسید.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا