ترندهای روز

آتش گرفتن پراید به دلیل انفجار باتری موبایل

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (irtahlil.com):

حوالی ساعت ۸:۵۰ صبح دیروز به سازمان آتش نشانی شهرستان زرند در استان کرمان اعلام شد که یک دستگاه خودرو پراید به دلایل نامعلومی در کوچه طالقانی این شهر آتش سوزی رخ داد.

در پی این تماس تیم آتش نشانی به محل حادثه رفته و با مشاهده خودروی سواری که صندلی عقب آن در آتش سوخته بود، اقدام به اطفای حریق کردند. آتش در عرض چند دقیقه خاموش شد و از آنجایی که مالک خودرو از علت آتش سوزی اطلاعی نداشت، ماموران آتش نشانی بررسی های کارشناسی انجام دادند و به زودی علت آتش سوزی مشخص شد.

بخشی رئیس سازمان آتش نشانی شهرستان زرند به همشهری می گوید: وقتی خودرویی در آتش سوخته گزارش می شود. پراید به آتش نشانی اطلاع داده شد، تیمی از امدادگران به محل حادثه رفتند. ماشین پراید در یکی از کوچه های پارک بود که ناگهان آتش گرفت. آتش نشانان با حضور در محل در مدت کوتاهی موفق به اطفای حریق شدند و در بررسی های انجام شده مشخص شد علت آتش سوزی انفجار باتری موبایل بوده است.

وی ادامه داد: صاحب گوشی روی صندلی عقب است پراید جا مانده بود و از آنجایی که ماشین بیرون از خانه و زیر آفتاب پارک شده بود، احتمالا از گرما، باتری گوشی منفجر شد و صندلی عقب ماشین شروع به سوختن کرد. تبدیل شد.

رئیس آتش نشانی زرند به شهروندان توصیه کرد برای جلوگیری از آتش سوزی از قرار دادن بطری های پلاستیکی و شیشه ای آب معدنی، اسپری و فندک و همچنین لپ تاپ در داخل خودرو و در مجاورت نور خورشید خودداری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا