فرهنگ و هنر

بهروز بقایی: دوست دارم بازهم کار کنم :: افق میهن

بهروز بقایی که امروز ۷۱ ساله شد، می گوید امیدوارم شرایط کار هنری بهتر شود و بتواند دوباره کار کند.

به گزارش افق میهن، بهروز بقایی از جمله بازیگرانی است که شاید آثار زیادی نداشته باشد اما آثارش برای مخاطب خاطره انگیز است.

اما مدتی است که در هیچ کاری نقش آفرینی نمی کند و وقتی با او تماس گرفتیم تا تولدش را تبریک بگوییم و جویای حالش شدیم، گفت: خوشبختانه حالم خوب است و امیدوارم وضعیت کارهای هنری بهتر شود.

بقایی اما مدتی است که از بازیگری دور بوده و در این باره توضیح می دهد: می خواهم کار کنم اما پیشنهادات چندان جذابی وجود نداشته است. امیدوارم شرایط بهتر شود و بتوانم کار کنم.

این بازیگر که علاوه بر بازیگری در عرصه شعر و ادبیات، دانشجوی تئاتر از دانشکده هنرهای دراماتیک است.

او برای مخاطبان تئاتر یادآور بازی های درخشانی چون نیلوفر آبی، پستوخانا، کمدی «شب سیزدهم» هر سه به کارگردانی حمید امجد و «لبخند باشکوه آقای گیل» رکن الدین خسروی است. هملت با سالاد فصل» به کارگردانی هادی مرزبان. «رود فیروزآباد» ساخته محمد رحمانیان، «یک دقیقه سکوت»، «قرمز و دیگران»، «تنها راه ممکن» هر سه به کارگردانی محمد یعقوبی، «همه پسران من»، «ایوانف»، «سه خواهر» هر سه. «شهروند دست دوم» به کارگردانی اکبر زنجانپور کاری از منیژه مهحمدی و…

بقایی همچنین در تلویزیون با بیژن بیرنگ و مسعود رسام همکاری های موفقی داشته است که حاصل آن بازی در سریال هایی چون خانه سبز، شوهران، دنیای دریای شیرین، تیپ دیگر، قطار ابدی است. و خیلی های دیگر. تئاترهای تلویزیونی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا