اخبار اقتصاد ایران

بانک پارسیان بیش از 10 هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه در سه‌ماهه نخست امسال پرداخت کرد / تعهدات اجتماعی سرلوحه فعالیت‌های بانک پارسیان :: افق میهن

بانک پارسیان در راستای تعهدات و تکالیف قانونی خود در سه ماهه اول سال ۱۴۰۳ بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه قرض الحسنه به حدود ۶۷۰۰ نفر در رشته های ازدواج، فرزندآوری، خودرو بنیاد شهید و خود اعطا کرد. -امور ایثارگران، ملاقات ضروری، ویژه و مسکن از طریق صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان پرداخت می شود.

به گزارش افق میهن، بانک پارسیان علاوه بر تامین مالی واحدهای تولیدی و اقتصادی و مشارکت در پروژه های زیربنایی و عمرانی کشور، در راستای مسئولیت اجتماعی یکی از راهبردها و اولویت های مهم خود را ترویج سنت حسنه قرض الحسنه قرار داده است. و توسعه خدمات بانکی قرض الحسنه. و توانسته با پرداخت تسهیلات قرض الحسنه قرض الحسنه به اقشار کم درآمد و نیازمند جامعه در بهبود شرایط اقتصادی جامعه و کمک به کاهش فقر، نابرابری ها و همچنین توزیع عادلانه ثروت نقش بسزایی داشته باشد. و نیازهای ضروری آنها را تامین کند.

در سال های اخیر شرایط تورمی کشور باعث افزایش چشمگیر هزینه های ازدواج برای خانواده ها شده است. با توجه به اینکه وام ازدواج نقش اساسی زوج های جوان در تامین نیازهای اولیه آنها دارد و یکی از راه های کاهش دغدغه های مالی زوج های جوان در ابتدای زندگی مشترک است، می تواند بخشی از بار هزینه های زندگی مشترک را پوشش دهد. شروع زندگی مشترک و کاهش نگرانی زوج ها و خانواده هایشان در مورد هزینه های زندگی موثر. بانک پارسیان در راستای مسئولیت اجتماعی خود و با هدف کاهش این دغدغه توانسته است با پرداخت تسهیلات قرض الحسنه از نگرانی جوانان در امر ازدواج بکاهد تا بتوانند وارد زندگی مشترک شوند. با سهولت.

بر این اساس این بانک که جزو بانک های برتر در ارائه تسهیلات ازدواج است، در راستای تحکیم بنیان خانواده و تسهیل ازدواج جوانان در سه ماهه اول سال ۱۴۰۳ با پرداخت حدود ۶۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج، ۱۹۵۵ جوان ایرانی. به خانه بخت فرستاد.

همچنین این بانک در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانان و رفع موانع و دغدغه های معیشتی خانواده ها در فرزندآوری ۳ هزار و ۳۵۵ فقره وام فرزندپروری به مبلغ ۲ هزار و ۵۵۸ میلیارد ریال پرداخت کرده است.

اعطای تسهیلات وام ضروری و ویژه، تعمیر/سپرده مسکن همواره در دستور کار صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان بوده است، به طوری که این بانک در سه ماهه اول سال ۱۳۹۲ بیش از ۱۳۴۶ فقره تسهیلات به مبلغ بیش از ۹۵۸ میلیارد ریال پرداخت کرده است. به متقاضیان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا