طلا و ارز

قیمت طلا و سکه امروز ۱۹ تیر ۱۴۰۳ / سکه امامی به کانال ۳۹ میلیونی سقوط کرد

به گزارش افق میهن:






قیمت طلا و سکه امروز سه شنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۳ بازگشایی با کاهش کلیه قطعات و وزن ها. حباب سکه نیز در همه قسمت ها فرو ریخته است. لازم به ذکر است که قیمت دلار به نصف کانال آخر کریدور پنجم کاهش یافت.



به گزارش افق میهن، قیمت طلا و سکه امروز سه شنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۳ با وجود افزایش قیمت جهانی اونس طلا و کاهش قیمت دلار، با روندی نزولی بازگشایی شد. شایان ذکر است قیمت جهانی هر اونس طلا با پنج دلار افزایش به ۲۳۶۴ دلار رسید. علاوه بر این، قیمت دلار در معاملات پشتیبان از عصر دیروز کاهش یافته بود و به همین دلیل در آخرین نیمه کانال کریدور پنجم در آغاز معاملات امروز نوسان داشت.

قیمت سکه و طلا قرن نوزدهم تیر

قیمت نقره به ۶۰ هزار تومان رسید

امروز قیمت جهانی هر اونس نقره با ۳۰ سنت افزایش به ۳۱.۶ سنت رسید. ۹۹۹ گرم نقره در بازار داخلی با ۶۴۰ تومان افزایش هر گرم ۶۰ هزار و ۱۱۰ تومان فروخته شد.

سکه های سنگین به کانال پایین افتادند

قیمت سکه امامی امروز با ۷۲۶ هزار تومان کاهش به کانال ۳۹ میلیون تنزل یافت و به ۳۹ میلیون و ۸۸۲ هزار تومان رسید. سکه بهار آزادی با افت ۴۳۰ هزار تومانی به کانال ۳۶ میلیون تومان رسید و به ۳۶ میلیون و ۸۹۰ هزار تومان رسید.

همچنین قیمت نیم سکه و ربع سکه با ۲۰۰ هزار تومان کاهش به ترتیب ۲۲ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان و ۱۴ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان ثبت شد و قیمت سکه گرمی نیز نسبت به قیمت قبلی بدون تغییر باقی ماند. روز با رقم ۶ میلیون و ۸۰۰۰۰۰ تومان.

قیمت طلا کاهش یافت

حباب سکه امروز در همه قسمت ها در حال کاهش است. حباب سکه امامی ۸۰۵ هزار تومان، بهار آزادی ۵۰۷ هزار تومان، نیم سکه ۲۵۹ هزار تومان، ربع سکه ۲۲۹ هزار تومان و حباب گرم سکه ۱۴ هزار تومان کاهش یافت.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا