طلا و ارز

قیمت طلا و سکه امروز ۲۰ تیر ۱۴۰۳ / سکه امامی به کانال ۴۰ میلیونی بازگشت

به گزارش افق میهن:






قیمت طلا و سکه امروز چهارشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۳ در یک روند نامتعادل بازگشایی شد. قیمت طلا با پیشروی اونس جهانی افزایش یافت و قیمت سکه روند متعادلی را نشان نداد. فقط سکه های سنگین در کانال بالاتر بود. حباب سکه نیز در همه قسمت ها به جز ربع سکه بالا رفته است. لازم به ذکر است که قیمت دلار از کریدور پنجم به نصف کانال هشتم کاهش یافت.



به گزارش افق میهن، قیمت طلا و سکه امروز چهارشنبه بیستم است تیر ۱۴۰۳ با روندی نامتعادل بازگشایی شد، بازار طلا با پیشروی جهان در اونس رشد کرد و بازار سکه نیز در قطعه امامی و بهار آزادی رشد کرد. شایان ذکر است که قیمت جهانی هر اونس طلا با ۹ دلار افزایش به ۲۳۷۳ دلار رسید.

همچنین قیمت دلار در معاملات پشتیبان از روز گذشته کاهش یافته بود و به همین دلیل امروز با بازگشایی بازار در انتهای کانال هشتم کریدور پنجم قرار دارد.

قیمت سکه و طلا 20 تیر

قیمت نقره کاهش یافت

امروز قیمت جهانی هر اونس نقره با ۱۴ سنت افزایش به ۳۰ و ۹۶ سنت رسید. نقره ۹۹۹ گرمی در بازار داخلی با ۲۲۰ تومان کاهش معادل ۵۹ هزار و ۳۸۰ تومان به فروش رسید.

سکه بهار آزادی به کانال ۳۷ میلیونی بازگشت

سکه امامی امروز با ۲۶۰ هزار تومان افزایش به کانال ۴۰ میلیونی ۴۰ میلیون و ۲۰۵ هزار تومان رسید. سکه بهار آزادی با ۱۱۰ هزار تومان افزایش به ۳۷ میلیون تومان رسید.

قیمت طلا روندی صعودی داشت

قیمت طلا امروز مجدداً روند صعودی داشته و نسبت به روز گذشته افزایش یافته است. هر مثقال طلا نیز با ۸۶ هزار تومان افزایش به ۱۴ میلیون و ۵۵۴ هزار تومان رسید. هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با قیمت ممتاز ۳۵ هزار و ۷۰۰ تومان به ارزش ۳ میلیون و ۳۷۶ هزار و ۶۰۰ تومان به فروش می رسد. قیمت طلای مستعمل نیز با ۳۵ هزار و ۳۰۷ تومان افزایش به ۳ میلیون و ۳۴۱ هزار و ۶۲۲ تومان رسید.

حباب سکه امروز در همه قطعات به جز ربع در حال کاهش است. حباب سکه امامی ۳۴۴ هزار تومان، حباب بهار آزادی ۱۹۴ هزار تومان، نیم سکه ۵۸ هزار تومان، سکه گرم ۱۱۴ هزار تومان و ربع سکه ۷۲ هزار تومان افزایش یافت.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا