ترندهای روز

شخصیت‌ شناسی از روی انگشتان پا؛ شکل پنجه پا چه چیزی به ما می‌گوید؟/ فال امروزتو ببین

فال امروز خودتو در قسمت منهای تحلیل بخون.
تمام سعی خودمون رو میکنیم که هر روز فال مرتبط با شمارو در این صفحه به اشتراک بگذاریم.

روزیاتو نوشت: شکل و طول انگشتان پا ممکن است در افراد مختلف متفاوت باشد. در برخی افراد انگشت دوم بلندتر از انگشت شست است و در برخی دیگر طول سه انگشت اول یکسان است. فرض بر این است که انگشت پا می تواند چیزهای زیادی را آشکار کند ویژگی های شخصیتی بیایید برای درک ارتباط بین طول و شکل انگشتان پا و شخصیت شما ادامه مطلب را بخوانید.

مصری

پنجه مصری یکی از رایج ترین در جهان است. این انگشتان با هم یک نردبان کامل را تشکیل می دهند که از انگشت شست تا انگشت کوچک کاهش می یابد.

شکل پای مصری ممکن است به این معنی باشد که شما باید به دنبال رد پای اجداد خود در مصر باشید. این بدان معنی است که اجداد شما احتمالاً از جمعیت مصری در اطراف نیل، شمال آفریقا و عربستان آمده اند.

1

اگر انگشتان پای شما شکل مصری دارد، تخیل، تمرکز و خلاقیت بالا مشخص می شود.

مطالعات نشان می دهد افرادی که پنجه های مصری دارند زیباترین شکل انگشت پا را دارند و کمتر مستعد رشد ناخن های پا هستند.

رومی

1

ویژگی پنجه رومی این است که طول سه انگشت اول یکسان است و طول دو انگشت بعدی کاهش می یابد. این شکل پا دارای سبک کلاسیک تری است و اغلب در آثار هنری روم باستان دیده می شود.

افرادی که فرم پای رومی دارند، فرم بدنی متعادل و شخصیتی متعادل دارند. شما ماجراجو هستید و از کاوش در فرهنگ ها و مکان های مختلف لذت می برید.

از نظر ژنتیکی، افرادی که چنگال های رومی دارند می توانند ریشه های خود را به اروپا و شمال آفریقا برسانند.

1

یونانی

پنجه یونانی که به آن “پا آتشین” نیز می گویند، با انگشت دوم آن که بلندتر از انگشت شست و سایر انگشتان پا است مشخص می شود. علاوه بر این، انگشتان بعدی مانند پای مصری به ترتیب نزولی قرار گرفته اند.

این شکل از انگشتان پا را می توان در آثار هنری کلاسیک به ویژه در آثار یونانی ها نیز یافت.

افرادی که این شکل انگشت پا دارند اغلب بسیار ورزشکار، خلاق و دارای ویژگی های رهبری عالی هستند. با این حال، آنها همچنین به وضوح تکانشی هستند و بنابراین استرس دارند.

سلتیک

1

پنجه سلتیک شبیه به پنجه یونانی است که انگشت دوم پا از بقیه بلندتر است. اما برخی تفاوت ها نیز وجود دارد. در این شکل انگشت شست کوتاه اما گرد و پهن است، انگشت سوم به اندازه شست پا و انگشتان چهارم و پنجم کوتاهتر و به یک اندازه هستند.

اعتقاد بر این است که این مدل انگشت پا با شکل پیچیده خود شخصیتی قدرتمند و قوی را نشان می دهد.

تا آنجا که ژنتیک پیش می رود، اعتقاد بر این است که این شکل انگشت پا در اروپای غربی، به ویژه بریتانیای کبیر و ایرلند، جایی که سلتیک رایج ترین شکل انگشت پا است، منشا گرفته است.

با این حال، پیچیدگی این شکل پا به حدی است که می تواند نشان دهد که شکل سلتیک دارای زیرگروه های ژنتیکی متعددی است.

آلمانی

1

یکی از نادرترین شکل های پا، پنجه ژرمنی است که بسیاری را به یاد مدل رایج مصری می اندازد.

در این شکل، شست بزرگ‌ترین و چهار انگشت دیگر بسیار کوچک‌تر و همه دقیقاً به یک اندازه هستند.

علاوه بر این، این شکل انگشت پا معمولاً حجیم تر از سایر اشکال است و به غیر از انگشت دوم بلندتر، بسیاری را به یاد پنجه سلتیک می اندازد. موضوعی که با توجه به خاستگاه جغرافیایی مشابه این دو، منطقی به نظر می رسد.

شخصیت کسانی که پنجه ژرمنی دارند به طور کلی بسیار با شخصیت و بردبار است. آنها شنوندگان خوبی هستند و همیشه می توانند همدلی کنند. این افراد عموماً صریح و رک هستند، به جز یک جنبه پنهان خاص که آن را به طور خاص مخفی نگه می دارند.

انگشتان از هم جدا

1

با این شکل که به آن “پای سفر” نیز می گویند، یا فضای زیادی بین انگشتان پا وجود دارد یا می توان انگشتان پا را به میزان قابل توجهی کشید.

این شکل پا به طور کلی نشان می دهد که فرد آماده تجربه ماجراهای جدید و هیجان انگیز است.

طناز السادات حسینی

طناز السادات حسینی

امیدواریم از فال خودت رازی بوده باشی و در ادامه در قسمت نظرات برامون صحت فال رو بنویسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا