خودرو

طرح ویژه خدمات و امداد تابستان 1403 گروه سایپا آغاز شد


آنچه دیگران می خوانند:

چیزی را گزارش کنید تو خبرطرح خدمات امداد و نجات این شرکت با شعار “خودروی سایپا کمک، همسفر خوب در جاده ها” برای ارائه خدمات اضطراری به خودروهای تولیدی گروه خودروسازی سایپا و همچنین سایر هموطنان عزیز در جاده های پرتردد و پرتردد اجرا شد. کشور .

علی رشیدی مدیرعامل شرکت امداد خودرو سایپا با اشاره به اجرای موفقیت آمیز طرح خدمات رسانی و امدادی نوروزی، عید سعید فطر، شهادت امام جعفر صادق (ع)، خدمات امدادی به یاد شهدای خدمت و … اجرای طرح خدمات امدادی به مناسبت سالگرد ارتحال امام (ره) توضیح داد: طرح خدمات و امداد تابستانی گروه خودروسازی سایپا از سی و یکم آغاز شد. خرداد از شهریور ماه اجرا شده و تا پایان شهریور ماه سال جاری ادامه خواهد داشت، از جمله طرح هایی برای خدمت رسانی به مردم عزیز کشورمان به ویژه در جاده های پرتردد و محورهای مواصلاتی بین شهری، تضمین رضایتمندی مشتریان گروه سایپا با ارتقای میانگین. شاخص زمان انتظار مشتری و کیفیت ارائه خدمات.

مدیرعامل شرکت امداد خودروسایپا تصریح کرد: این شرکت به همراه سایر سازمان های مرتبط با بهره گیری از فناوری های نوین ارتباطی، بکارگیری امدادگران و خدمات رسان مجرب و مجرب، داشتن پایگاه های ۲۴ ساعته و استفاده از تمامی امکانات حمل و نقل درون شهری و درون شهری را در سراسر کشور تسهیل می کند. امکانات آن جهت خدمت رسانی به هموطنان عزیز کشور می باشد.

رشیدی با آگاهی از خطرات خودروهای مختلف امدادی برای هموطنان عزیز که بدون رعایت استانداردهای لازم و نظارت کافی باعث ایجاد مزاحمت برای خودروهای رها شده در جاده می شود، گفت: امدادگران می توانند در هر ساعت از شبانه روز و در ساعت مقرر نظرات و پیشنهادات خود را اعلام کنند. شبانه تا انواع اورژانس با شماره ۰۹۶۵۵۰ تماس گرفته و علاوه بر آن سرویس منظم، بازدید فنی قبل از سفر و نصب آپشن خودرو در منزل یا محل کار به شماره ۸۴۴۴۴-۰۲۱ دریافت کنید و یا از طریق سایت www.emdadsaipa.ir درخواست خود را ثبت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا