ترندهای روز

دستگیری سارقان بانک در محله جوادیه تهران

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (irtahlil.com):

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارقان بانک در محله جوادیه خبر داد.

سرهنگ علی قاسم پور رئیس پلیس پیشگیری پایتخت در تشریح این خبر گفت: با اعلام زنگ خطر یکی از بانک های محله جوادیه بلافاصله واحد گشت ۱۱۷ کلانتری جوادیه در کمتر از پنج دقیقه در محل حاضر شد.

دستگیری سارقان بانک در محله جوادیه تهران

وی گفت: ماموران کلانتری متوجه حرکت عابر بانک شدند و برای بررسی موضوع وارد عمل شدند پراید که روبروی بانک پارک شده بود با دیدن ماموران مشکوک شدند که راننده قصد فرار دارد که ماموران پلیس در عملیات ویژه پلیسی خودرو را متوقف و راننده را دستگیر کردند.

سرهنگ قاسم پور افزود: ماموران در حین بررسی دستگاه خودپرداز متوجه تحرکاتی در داخل شعبه بانک شدند و با بررسی های بیشتر مشخص شد فردی در داخل بانک بوده و این سارق در اقدامی پیشدستانه پلیسی قبل از اینکه موفق به سرقت و فرار شود. ، داخل بانک فرود آمد و دستگیر شد.

این افسر انتظامی تصریح کرد: در بررسی های اولیه شعبه بانک مشخص شد متهمان به دلیل حضور به موقع و سرعت عمل بالا و هوشیاری پلیس موفق به سرقت اموال یا تجهیزات داخل بانک نشده و پس از انتقال. متهمان با مراجعه به کلانتری به جرم خود اعتراف کردند. و همچنین مشخص شد که هر دو سارق دارای چندین سابقه کیفری هستند. متهمان ۳۳ و ۲۹ ساله بودند که برای تحقیقات بیشتر و کشف جرایم احتمالی تحویل مراجع قضایی شدند.

همچنین سرهنگ قاسم پور خاطرنشان کرد: پلیس با آمادگی، هوشیاری، درایت و استفاده از ابزار هوشمند در هر شرایطی و در تمام ساعات شبانه روز آماده برخورد با این سارقان و متخلفان است و تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت. حفاظت از جان و مال شهروندان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا