ورزشی

رامین رضاییان رسما از سپاهان خداحافظی کرد

رامین رضاییان مدافع وینگر تیم فوتبال سپاهان پس از دو سال حضور در این باشگاه در فصل گذشته تصمیم به جدایی از تیم «ژوزه مورایس» گرفت. او در پایان بازی با مس رفسنجان در فینال جام حذفی اعلام کرده بود که دیگر قصد حضور در سپاهان را ندارد اما مدیران این باشگاه اعلام کردند که او یک فصل دیگر با سپاهان قرارداد دارد.

رضاییان تا امروز رسما تیم جدیدش را معرفی نکرده و با انتشار پستی در فضای مجازی رسما از هواداران سپاهان دفاع کرد. در متن پیام خداحافظی رضاییان آمده است: دو سال بی نظیر را با افتخار در کنار شما هواداران عزیز و دوست داشتنی سپاهان گذراندم و اگر روز قهرمانی خداحافظی کردم فقط برای باز کردن دست باشگاه برای گرفتن بازیکن بود چون من می دانستم که برای بازی های پلی آف زمان بسیار کمی دارند، من برای پول به اصفهان نیامده ام، برای پول نرفتم، زندگی فوتبالی ام را جور دیگری یاد گرفتم که فکر می کنم در این دو سال به شما ثابت شده است. صداقت، عزت و احترام، و من باید با قلبم اینجا بنویسم، خیلی دوستت دارم.

لازم به ذکر است در روزهای اخیر زمزمه هایی مبنی بر مذاکره رضاییان با باشگاه استقلال تهران شنیده می شد و باید دید که آیا او به عنوان یاغی جدید فوتبال ایران معرفی می شود یا تصمیم به بازگشت به پرسپولیس می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا