ورزشی

همه چیز درباره آینده سردار؛ لورکوزن هرگز، لیگ امارات و سویا شاید

سردار آزمون تا تابستان ۲۰۲۷ با بایرلورکوزن قرارداد دارد و از این رو جای تعجب نیست که پس از پایان انتقال قرضی به رم و تعطیلات تابستانی راهی آلمان شود و در تمرینات شاگردان ژابی آلونسو شرکت کند. او در حال مذاکره با چند باشگاه مختلف است اما در حالی که هنوز به توافق رسمی نرسیده است باید در تمرین لورکوزن حاضر شود و تعهد خود را به مسئولان تیم آلمانی نشان دهد.

اما سردار برای آینده خود چه تصمیمی گرفته است؟ تصمیم نهایی او مشخص نیست اما چند باشگاه اروپایی و آسیایی در حال مذاکره با او و مدیر برنامه هایش هستند تا شاید به توافق برسد. سویا یکی از باشگاه های اروپایی است که در فصل گذشته در لالیگا نتایج درخشانی کسب نکرد و امسال برخلاف همیشه در رقابت های اروپایی حضور نخواهد داشت. همین موضوع در کنار پیشنهاد انتقال قرضی و همچنین دستمزدی که به مذاق سردار خوش نیامده باعث شده تا فعلا توافق با سویا نهایی نشود.

سردار در لورکوزن دستمزد بالایی می گیرد و حتی در صورت عدم توافق با باشگاه جدید می تواند دستمزد کامل خود را از باشگاه آلمانی دریافت کند. با این حال آزون علاقه دارد در تمرینات باشگاه جدیدش شرکت کند و برای بازی آماده باشد. سویا نیمی از دستمزد فعلی سردار را در لورکوزن به او پیشنهاد داده و در حال مذاکره برای گرفتن ستاره تیم ملی ایران به صورت قرضی برای یک فصل است. انتقال قرضی یعنی امتحان نهایی فصل بعد باید به لورکوزن برگردد و دوباره همان سوپ و همان کاسه!

در این بین برخی از تیم های آسیایی برای شکار این آزمون دندان تیز کرده اند. به نظر می رسد مذاکراتی با یک تیم اماراتی در حال انجام است تا در صورت مهیا شدن شرایط، سردار راهی دبی شود و بازی در «لیگ آدنوک» را تجربه کند.

آزمون در امارات می تواند به ایران نزدیک باشد و دیگر احساس دوری از خانواده نداشته باشد. او سال ها در روسیه، آلمان و ایتالیا بوده و شاید در این فصل تصمیم بگیرد به لیگی نزدیک ایران بیاید و برای اولین بار بازی در یک تیم آسیایی را به صورت حرفه ای تجربه کند.

اینها نکاتی در مورد آینده آزمون است. مهاجمی قدرتمند که دومین گلزن برتر تاریخ تیم ملی ایران محسوب می شود.

اگر تا الان تصمیمی نگرفته قطعا به این دلیل است که لورکوزن رقم بالایی را برای صدور رضایتنامه در نظر گرفته است. در واقع اگر رضایتنامه ۱۲ میلیون یورویی نبود، شاید حالا آزمون را در ترکیب تیم بزرگی مثل مهدی طارمی می دیدیم. اتفاقی که فصل گذشته برای سردار افتاد و او در سری آ ایتالیا در یک انتقال جذاب راهی رم شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا