ترندهای روز

تیم حفاظت ترامپ تغییر کرد

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (irtahlil.com):

تصاویر ویدیویی ورود رئیس جمهور سابق آمریکا به کنوانسیون ملی جمهوری خواهان در میلواکی حکایت از تغییرات قابل توجهی در تیم امنیتی وی دارد!

تیم حفاظت از ترامپ تغییر کرده است

تصاویر ویدئویی منتشر شده در اینترنت نشان می دهد که تیم امنیتی دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق و نامزد کنونی افق میهنات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا، پس از ترور ناموفق وی، تغییرات قابل توجهی داشته است!

ترامپ روز یکشنبه در جریان یک گردهمایی افق میهناتی در پنسیلوانیا ترور شد. ضارب که بعداً توسط اداره تحقیقات فدرال آمریکا (FBI) به عنوان توماس متیو کروکس ۲۰ ساله اهل پنسیلوانیا شناسایی شد، پس از شلیک یک تک تیرانداز سرویس مخفی آمریکا کشته شد.

ترامپ از این حمله جان سالم به در برد و فقط گوشش آسیب دید. پس از این اتفاق، تصاویر ویدئویی منتشر شده از لحظه تیراندازی به ترامپ در اینترنت، عملکرد تیم امنیتی وی مورد انتقاد شدید قرار گرفت و تعدادی از جمهوری خواهان و البته چهره های سرشناس از جمله ایلان ماسک، مالک غول خودروسازی. “تسلا” و همچنین شبکه اجتماعی “X” به طور خاص به ماموران زن در دایره حفاظتی ترامپ حمله کردند.

در عکس ها و فیلم های منتشر شده، علاوه بر جثه کوچک زنان تیم حفاظت ترامپ، عملکرد آنها در لحظه اسکورت رئیس جمهور سابق آمریکا پس از ترور که «غیر منطقی» به نظر می رسد، انتقادات زیادی را به همراه داشت.

حالا اما در جدیدترین ویدئوی حضور ترامپ در کنوانسیون ملی جمهوری خواهان، به نظر می رسد که در تیم امنیتی او تغییر محسوسی ایجاد شده است و هیچ زنی در این حلقه حضور ندارد. مشکلی که به نظر می رسد بی ارتباط با انتقادات گسترده سرویس مخفی آمریکا نباشد!

مت والش، فعال سیاسی جناح راست، ویدئویی از لحظه اسکورت ترامپ توسط محافظان زن منتشر کرد و مدعی شد: هیچ زنی نباید در سرویس مخفی باشد. این افراد قرار است بهترین باشند و هیچ زنی در این شغل بهترین نیست!

ایلان ماسک همچنین مدعی شد که زنان تیم امنیتی از نظر جثه برای پوشش ترامپ “کوچکتر” هستند و بر اساس شایستگی افق میهن نشده اند!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا