ترندهای روز

اعتیاد عجیب یک دختر ۲۰ ساله به نوشیدن بنزین!

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (irtahlil.com):

ویدئوی تکان دهنده ای که به تازگی منتشر شده است، دختری را نشان می دهد که اعتیاد خطرناکی به نوشیدن بنزین دارد. با وجود هشدارهایی مبنی بر اینکه این اعتیاد عجیب می تواند کشنده باشد، شانون ۲۰ ساله عادت دارد هر روز بنزین بنوشد. هر روز صبح به محض بیدار شدن به حمام می رود و یک قوطی بنزین قرمز رنگ از زیر سینک بیرون می آورد و محتویات آن را می نوشد.

مصرف بنزین بدون شک می تواند عواقب بسیار جدی داشته باشد. این مایع سمی علاوه بر ایجاد حالت تهوع، استفراغ و درد شدید معده می تواند به سیستم گوارش، قلب و ریه ها آسیب برساند. توصیه می شود در صورت مصرف تصادفی بنزین سریعاً با پزشک مشورت کنید.

با وجود آگاهی از خطرات و تجربه درد شدید قفسه سینه و سرگیجه، به نظر می رسد شانون قادر به ترک این اعتیاد مرگبار نیست. می دانم که این خطرناک است و مرا خواهد کشت. با این حال نمی توانم این اعتیاد را ترک کنم. طعم بنزین شیرین و ترش است، مانند سس تند. من نمی توانم یک روز بدون بنزین بمانم. هر روز از خواب بیدار می شوم، می روم دستشویی و بنزین می نوشم. اگر جایی بروم با خودم در یک بطری کوچک آب بنزین می برم.

اعتیاد عجیب دختر 20 ساله به مصرف بنزین!

شانون حتی اعتراف کرد که هنگام پر کردن ماشینش در پمپ بنزین بنزین می‌نوشد و شب‌ها یک لیوان بنزین در کنار تختش نگه می‌دارد. به گفته شانون ۲۰ ساله، او حدود یک سال است که معتاد بوده و روزانه ۱۲ قاشق چایخوری بنزین می نوشد. این مقدار در سال به بیش از پنج گالن می رسد.

به گفته شانون، او از بچگی عاشق بوی بنزین بود و دود اگزوز پشت ماشین مادرش را تنفس می کرد. این عادت او را بر آن داشت تا در نهایت سعی کند یک جرعه بنزین بنوشد، زمانی که احساس «ناراحتی و تنهایی» کرد. این تجربه برای شانون ناخوشایند بود و گازی که در گلوی او فرو رفت باعث سوزش و “درد شدید” شد. اما شانون به نوشیدن بنزین به عنوان راهی برای مقابله با افسردگی خود ادامه داد.

اعتیاد عجیب دختر 20 ساله به مصرف بنزین!

بنزین حاوی ۱۵۰ ماده شیمیایی سمی است. نوشیدن بنزین می تواند باعث استفراغ، آسیب به سیستم عصبی و در نهایت مرگ شود. اعتیاد شانون به حدی پیش رفت که او به دنبال راه های دیگری برای ارضای هوس گازش بود. روزنامه ها را در بنزین خیس می کند و بعد می خورد. شانون همچنین اثرات فیزیکی ناشی از اعتیاد خود را تجربه کرده است. من دچار سرگیجه شدید، درد شدید در قفسه سینه، درد در معده و روده ام می شوم. خانواده شانون از او خواستند راهی برای غلبه بر اعتیاد مرگبار خود بیابد زیرا می ترسیدند که او بر اثر آن بمیرد. ژاکلین، خواهر شانون، در مصاحبه ای گفت: بزرگترین ترس من این است که او بمیرد. نمی توانم زندگی را بدون او تصور کنم. کانی، مادر شانون نیز گفت: من به ته خط رسیده ام. من هر کاری که لازم باشد انجام خواهم داد تا او را از مصرف بنزین بازدارم. در سال ۲۰۱۲، داستان زندگی شانون در My Strange Addiction از TLC نمایش داده شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا