ترندهای روز

کیفرخواست متهمان انفجار در تنگه زاغ صادر شد

پایگاه خبری تحلیلی منتخب (irtahlil.com):

دادستان حاجی آباد هرمزگان یک سال پیش با اعلام این خبر گفت: پس از تکمیل پرونده و دریافت گزارشات کارشناسی در پرونده حادثه آتش سوزی در تونل تنگ زاغ شهرستان حاجی آباد که منجر به فوت و مجروح شدن تعدادی از شهروندان شد. هموطنان عزیز برای یک شخص حقیقی و دو نفر برای شخص حقوقی کیفرخواست صادر شده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان با اشاره به اینکه تصادف در تونل تنگه زاگ جاده ترانزیتی حاجی آباد به بندرعباس تاکنون سه فوتی بوده است، دستور ویژه ای برای شناسایی مقصران حادثه و آتش سوزی تونل صادر کرد.

به گزارش ایرنا، به نقل از روابط عمومی دادگستری هرمزگان، علیرضا احمدی منش شامگاه یکشنبه گفت: بلافاصله پس از وقوع حادثه و انفجار مهیب در تونل تنگ زاغ، به دستور وی دادستان حاجی آباد در محل حادثه حاضر شد. و هماهنگ شده دستورات ویژه ای برای بررسی علل و عوامل حادثه با ماموران و عوامل امدادی در محل صادر شد.

وی ادامه داد: پیش از ظهر امروز (یکشنبه) یک دستگاه کامیون از پشت با تانکر سوخت برخورد کرد، آتش سوزی مهیبی در تونل تنگ زاغ رخ داد و هشت خودرو در آتش سوختند که متاسفانه دو نفر بر اثر استنشاق دود و یک نفر جان باختند. فوت کرد.” بر اثر جراحات سوختگی جان باختند.

دادستان بندرعباس ضمن ابراز همدردی با خانواده های داغدار و آرزوی شفای عاجل برای قربانیان این حادثه خاطرنشان کرد: مصدومان و مجروحان این حادثه برای مداوا با آمبولانس و ویژه به بیمارستان شهید محمدی بندرعباس منتقل شده اند. دستور پاکسازی و ایمن سازی تونل تنگه زاغ و جاده ترانزیتی حاجی آباد به بندرعباس نیز صادر شده است که بر اساس گزارش ماموران این محور تا ساعاتی آینده به طور کامل بازگشایی می شود.

احمدی منش همچنین از اعزام تیم کارشناسی برای بررسی حادثه در تونل تنگ زاغ و شناسایی مقصران احتمالی خبر داد و گفت: نتیجه تحقیقات به محض تکمیل اعلام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا