ترندهای روز

سقوط ۳ نفر در یک چاه قدیمی فاضلاب در تهران

پایگاه خبری تحلیلی منتخب (ofoghmihan.ir):

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از سقوط ۳ نفر در چاه فاضلاب قدیمی خبر داد و گفت: این حادثه منجر به فوت یک نفر شد.

سیدجلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران اظهار داشت: ساعت ۱۸:۳۰ شب گذشته حادثه سقوط در چاه به آدرس خیابان کرمان جنوبی، خیابان زمانی شهر تهران، آتش نشانان دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

سقوط 3 نفر در چاه فاضلاب قدیمی تهران

وی با بیان اینکه آتش نشانان در مدت چهار دقیقه در محل حاضر شدند، گفت: با رسیدن به محل، در زمینی به مساحت حدود ۲۰۰ متر چاه قدیمی را مشاهده کردند که به عمق یک متر حفاری شده بود. نداشت؛ سقوط کرده است در پی این حادثه سه نفر که در نزدیکی این چاه بودند به عمق حدود پنج متر سقوط کردند.

ملکی گفت: خوشبختانه نفر اول که یک جوان ایرانی بود به سلامت از چاه خارج شد. نفر دوم که تا سینه در خاک مدفون شده بود با یک عملیات سخت اما بی خطر از چاه بیرون کشیده شد. اما متأسفانه نفر سوم کاملاً در زیر خاک فرو رفته مدفون شد. به همین دلیل عملیات حفاری با حساسیت خاصی انجام شد و جسد این فرد از چاه خارج شد و طبق اورژانس جان باخت.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران ادامه داد: این عملیات در ساعت ۲:۳۰ بامداد به پایان رسید و آتش نشانان پس از ایمن سازی محل به ایستگاه های خود بازگشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا