بانک و بیمه

لزوم تسریع در افزایش سرمایه بانک مسکن

به گزارش افق میهن به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا; غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی در خصوص عملکرد مناسب بانک مسکن در اجرای طرح نهضت ملی مسکن گفت: طرح نهضت ملی مسکن یکی از وظایف کلان دولت است حتی اگرچه تامین مالی مسئولیت همه است، بانک ها دروغ می گویند. بانک مسکن بار سنگین این پروژه را به دوش می کشد که از آن کمال تشکر را داریم.
تاجگردون ادامه داد: البته ظرفیت سرمایه بانک مسکن محدود است و برای پیشبرد طرح حرکت ملی باید از بهبود منابع این بانک حمایت شود.
وی گفت: در حال حاضر افزایش سرمایه ۱۰۰ همتی بانک مسکن به تصویب شورای اسلامی رسیده است و در این مرحله دولت باید در اجرای آن اهتمام و کمک کند.
تاجگردون اضافه کرد: خوشبختانه در این افزایش سرمایه رقم بی سابقه ای تصویب شد که اگرچه پاسخگوی تمام نیازهای بانک مسکن نیست؛ این افزایش سرمایه در سال ۱۳۹۴ به صورت رسمی انجام شد. اما در مقایسه با رکوردهای قبلی، یک رویداد بزرگ در بودجه بندی بانک ها است.
نماینده مردم گچساران و باشت ادامه داد: با تشکیل دولت جدید و پیگیری و اجرای افزایش سرمایه بانک مسکن، امیدواریم شاهد توزیع مطلوب تری از منابع بانک مسکن و بانک مسکن باشیم. عدم پرداخت سود اضافی ناشی از اضافه برداشت.
وی در پایان خاطرنشان کرد: به عنوان نماینده مردم در شورای اسلامی از عملکرد بانک مسکن قدردانی می کنم. زیرا این بانک امید مردم به خانه است و با عملکرد مناسب رضایت هموطنان را جلب کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا