طلا و ارز

قیمت طلا و سکه امروز شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ / بازار طلا صعودی شد

به گزارش افق میهن:






قیمت طلا و سکه امروز شنبه ۱۵ خرداد مرداد ۱۴۰۳ در یک روند نامتعادل بازگشایی شد. قیمت طلا افزایش یافت و قیمت سکه در قطعات سنگین کاهش یافت و بقیه قطعات ثابت ماند. حباب سکه نیز در همه قسمت ها فرو ریخته است. لازم به ذکر است قیمت دلار در کانال هشتم کریدور پنجم ثابت است.





به گزارش افق میهن،

قیمت طلا و سکه امروز شنبه ۱۵ خرداد مرداد ۱۴۰۳ در یک روند نامتعادل بازگشایی شد. همزمان با افزایش اونس طلای جهانی، بازار طلا رشد کرد. بازار سکه کوچک نیز باثبات بود و سکه های سنگین که در ابتدای بازگشایی در معرض نوسانات فزاینده ای قرار داشتند، در این مقطع روند نزولی داشتند. شایان ذکر است که قیمت جهانی هر اونس طلا امروز ۲۳۸۷ دلار است. همچنین امروز قیمت دلار در سطح چهارم کانال هشتم کریدور پنجم در نوسان بود.

قیمت سکه و طلا 6 مرداد

قیمت نقره کاهش یافت

امروز قیمت جهانی هر اونس نقره با دو سنت افزایش به ۲۷ و ۹۳ سنت رسید. اما هر گرم نقره ۹۹۹ در بازار داخلی با ۴۰ تومان کاهش با قیمت ۵۲ هزار و ۷۰۰ تومان فروخته شد.

تکه های کوچک سکه منجمد شد

در بازار سکه امروز در ابتدای بازگشایی، سکه امامی افزایش و سکه بهار آزادی با نوسانات کاهشی و افزایشی همراه بود. قیمت سکه در قطعات کوچک نیز تغییری نکرد. قیمت سکه امامی نیز با ۱۰۰ هزار تومان کاهش به ۴۱ میلیون و ۱۸۲ هزار تومان رسید. سکه بهار آزادی با ۳۵ هزار تومان کاهش به ۳۷ میلیون و ۶۹۰ هزار تومان رسید.

قیمت نیم سکه، ربع سکه و سکه گرمی نیز بدون تغییر به ترتیب ۲۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، ۱۴ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان و ۷ میلیون و ۰۰۰ هزار تومان معامله شد.

قیمت طلا افزایش یافت

حباب سکه امروز در همه قسمت ها در حال کاهش است. حباب سکه امامی ۲۷۹ هزار تومان، حباب سکه بهار آزادی ۱۸۸ هزار تومان، نیم سکه ۹۷ هزار تومان، ربع سکه ۴۷ هزار تومان و حباب گرم سکه ۲۳ هزار تومان کاهش یافت.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا