اخبار اقتصاد ایران

پخش زنده المپیک پاریس از لنز ایرانسل :: افق میهن

لنز ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال تلویزیون اینترنتی ایران، بازی های المپیک ۲۰۲۴ را به صورت زنده پخش می کند و برای تماشا و پیش بینی این بازی ها جوایز ویژه ای تدارک دیده است.

به گزارش افق میهن، بازی های المپیک ۲۰۲۴ پاریس به طور رسمی از روز شنبه ۱۵ آغاز می شود مرداد از سال ۱۴۰۳ شروع شد و تا ۲۱ مرداد ۱۴۰۳، ادامه دارد. لنز ایرانسل مسابقات این رویداد بزرگ ورزشی جهان را به صورت زنده پخش می کند.

کاربران لنز می توانند با تماشای مسابقات یا پیش بینی نتایج بازی ها امتیاز Lensclub خود را افزایش دهند و در قرعه کشی جایزه ویژه لنز که برای المپیک ۲۰۲۴ آماده شده است شرکت کنند.

کاربران می توانند به ازای هر ۳۰ دقیقه تماشای مسابقات ۴۰ امتیاز کسب کنند و با افزایش امتیاز خود در قرعه کشی جوایز ماهانه شامل گوشی آیفون ۱۳، دوچرخه و جوایز میلیونی نقدی شرکت کنند. بازدید از قسمت “لنز کلاب” و پیش بینی صحیح نتیجه بازی های المپیک ۲۰۲۴ از دیگر بخش های این جشنواره ورزشی لنز است که باعث افزایش امتیاز کاربران و شانس آنها برای برنده شدن جوایز می شود.

در نهایت، کاربران لنز که از طریق LensClub یا از طریق Lens Marathon امتیاز کسب کرده‌اند، باید به صفحه جایزه رفته و با تبدیل امتیاز خود، شانس خود را در قرعه‌کشی ماهانه جوایز آیفون ۱۳، دوچرخه و میلیون‌ها جایزه نقدی بگیرند. برای افزایش

اپلیکیشن لنز، تلویزیون اینترنتی ایرانسل است که کاربران می توانند آن را به صورت رایگان دانلود کرده و به مجموعه ای از جدیدترین فیلم ها و سریال های ایرانی و خارجی (دوبله و با زیرنویس فارسی)، برنامه های زنده تلویزیونی، پخش زنده مسابقات ورزشی در هر زمان و مکان دسترسی داشته باشند. پخش زنده فوتبال، پخش زنده شبکه ۳ و…) پخش زنده انواع رویدادها (اعم از رویدادهای علمی، آموزشی، انگیزشی) و … به عنوان بستر پخش محتوا و زیرساخت توزیع محتوا قابل دسترسی است. تلفن همراه یا در خانه در تلویزیون.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا