ترندهای روز

بازداشت سرکرده باند بزرگ قاچاق مواد مخدر

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

دادستان کهنوج از دستگیری یکی از بزرگ‌ترین سرکرده‌های باندهای فعال قاچاق مواد مخدر در جنوب و شرق کشور و عامل اصلی شهادت ۲ مامور فراجا و مجروح شدن ۴ مامور پلیس خبر داد.

امید رضایی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهنوج از دستگیری یکی از بزرگ ترین سرکردگان باندهای فعال قاچاق مواد مخدر در جنوب و شرق کشور خبر داد و اظهار داشت: شامگاه امشب در یک عملیات هماهنگ و هماهنگ اطلاعاتی، باندهای فعال قاچاق مواد مخدر در جنوب و شرق کشور دستگیر شدند. زمانی که این تبهکار با سابقه و نقشه مسلحانه برای عبور از مرز در گشت اطلاعاتی جان برکفان تکاوران فراجا بود و در یکی از محورهای مواصلاتی شمال استان کرمان دستگیر شد.

وی اعلام کرد: فرد AB دستگیر شده در سال ۱۳۹۲ در درگیری مسلحانه قاچاقچیان مواد مخدر در چهارراه عشایری کهنوج دو تن از نیروهای انتظامی شهرستان کهنوج را به هلاکت رساند و ۴ نفر از ماموران فرجا را مجروح کرد.

دادستان عمومی و انقلاب کهنوج خاطرنشان کرد: در این پرونده متهم دارای سابقه شرارت از جمله قتل بیش از ۳ شهروند بی گناه استان سیستان و بلوچستان است. حمل و نقل اسلحه، مواد مخدر؛ سرقت های مسلحانه و سوابق کیفری چندین بار به ثبت رسیده است.

دادستان کهنوج هشدار داد: برخورد دستگاه قضایی و نهادهای اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی در برخورد با اشرار و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی جامعه سخت و آموزنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا