ترندهای روز

ساعت پخش سریال اسب‌ های آرام از شبکه سه + خلاصه داستان

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

«اسب‌های آرام» به کارگردانی جیمز هاوس و بر اساس رمانی از میک هرون ساخته شده است. این سریال در تاریخ ۹ آبان ۱۳۹۹ در کشور انگلستان تصویربرداری شده و به زودی از شبکه سه سیما پخش خواهد شد. برای کسانی که به سریال های مهیج و جاسوسی علاقه دارند، این سریال گزینه بسیار خوبی است.

ساعت پخش و تکرار:

سریال «اسب های آرام» هر روز ساعت ۱۶:۴۵ از شبکه سه سیما پخش می شود. اگر آن را از دست دادید، می توانید بازپخش را در ساعت ۴:۳۰ صبح روز بعد تماشا کنید.

خلاصه داستان:

داستان این سریال درباره گروهی از ماموران اطلاعاتی بریتانیا است که به دلیل اشتباهات خود به بخش تدفین اسناد MI5 منتقل می شوند. جکسون لم، رئیس بخش و فردی باهوش اما تندخو، وظیفه نظارت بر گروه را بر عهده دارد. در همین حین، مامور مخفی ریور کارترایت درگیر یک پرونده آدم ربایی می شود که شامل گروهی از افراد راست افراطی و نژادپرست می شود به دلیل تله ای که رئیس جوانش برای او گذاشته است.

بازیگران و صداپیشگان:

در «اسب‌های آرام» گری اولدمن در نقش جکسون لمب، جک لودن در نقش ریور کارترایت و کریستین اسکات توماس در نقش دایانا تاورنر بازی می‌کنند. همچنین این سریال با دوبله حرفه ای شامل گویندگانی چون تورج مهرزادیان و زهرا شکوفنده به زبان فارسی عرضه می شود.

سوالات متداول:

کدام بازیگران در سریال «اسب های آرام» بازی کرده اند؟

کریس ریلی، گری اولدمن، روزالیند الیزار، اولیویا کوک، کریستین اسکات توماس، جاناتان پرایس و ساسکیا ریوز از جمله بازیگران این سریال هستند.

سریال «اسب های آرام» چند قسمت است؟

این سریال در ۱۸ قسمت ۴۵ دقیقه ای به کارگردانی جیمز هاوس ساخته شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا