ورزشی

رونمایی از جزئیات پرداختی‌های پرسپولیس به بیرانوند/ تصاویر سند

شکایت باشگاه پرسپولیس از علیرضا بیرانوند همچنان در کمیته تعیین وضعیت ادامه دارد و امروز دومین جلسه رسیدگی به این پرونده با حضور وکلای طرفین در کمیته تعیین وضعیت برگزار می شود، دعوی که در آن باشگاه پرسپولیس تمام حقوق خود را مطالبه می کند. علیرضا بیرانوند برای فصل گذشته. او به طور کامل پرداخت کرده است و این بازیکن هیچ طلبی از ارتش سرخ ندارد و در طرف مقابل بیرانوند مدعی است هنوز حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از باشگاه پرسپولیس بدهکار است.

در همین راستا خبرنگار تسنیم سند پرداختی های فصل گذشته باشگاه پرسپولیس به علیرضا بیرانوند را به دست آورده که بر اساس آن باشگاه پرسپولیس طی ۱۰ ماه ۱۱ برابر (از ۲) پرداخت کرده است. شهریور ماه ۱۴۰۲ تا تاریخ ۲۶ خرداد ماه ۱۴۰۲) مبلغ ۱۹ میلیارد و ۸۰ میلیون تومان به حساب این بازیکن واریز شده است.

در سند زیر مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان به عنوان ودیعه متفرقه ذکر شده که مربوط به جوایز قهرمانی پرسپولیس در بازی های لیگ بوده و به حساب بازیکنان واریز شده است.

در زیر خلاصه پرداختی ها به علیرضا بیرانوند را مشاهده می کنید که بر اساس آن مانده قرارداد و مطالبات آپشن این بازیکن از فصل گذشته به صفر رسیده است.

2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا