فرهنگ و هنر

آرزوی عمو قناد برای ساخت برنامه‌های کودکان در شبکه نمایش خانگی :: افق میهن

مجری سابق برنامه های کودک گفت: نمی توانند ما را از بچه ها جدا کنند، با این حال سعی می کنیم با افراد جدیدتر نسبت به تیم قبلی کار کنیم. من دوست دارم برای بچه ها در سکوهای سینمای خانگی یک نمایش بسازم، اما هنوز این کار را نکرده ام.

به گزارش افق میهن، مجید قناد در گفت و گو با خبرنگار سینمایی ایرنا وی درباره امکان ساخت برنامه برای کودکان گفت: دوست دارم در سکوهای نمایش خانگی برای کودکان برنامه بسازم اما هنوز اقدامی نکرده ام. آنها نمی توانند ما را از بچه ها جدا کنند، با این حال سعی می کنیم با افراد جدیدتر از تیم قبلی کار کنیم.

وی ادامه داد: بیشتر هنرمندان تلاش می کنند تا کار جدید خود را با افراد جدید پیش ببرند، البته ما هرگز نباید گذشته خود را فراموش کنیم. من مدیون معلمانم هستم که ابتدا به من درس زندگی و سپس درس هنر دادند.

این مجری سابق تلویزیون با بیان اینکه کودکان نباید فراموش شوند، تصریح کرد: کودکان امروزی نیاز به برنامه و سرگرمی متناسب با سن خود دارند و با کودکان دیروز تفاوت دارند. نه تنها هنرمندان بلکه والدین و آموزش و پرورش نیز باید به آنها کمک کنند.

وی در پیامی خطاب به بچه ها گفت: امیدوارم آنها بتوانند به آرزوهایشان برسند و فراموش نکنند که علاوه بر اینکه فرزندان خوبی برای خانواده هستند، گذشته خود را فراموش نکنند و یاد کسانی باشند که به آنها چیزی یاد دادند.

این هنرمند نیز در مورد سعید راد وی گفت: او خوش اخلاق، آرام و خوش اخلاق بود و الگوی جوانان است. ما به سادگی نمی توانیم این افراد را جذب کنیم. آنها زندگی خود را وقف هنر کرده اند. مثل مرحوم راد که از ایران رفته بود اما دلش نگران وطن بود و برگشت و کارش را اینجا ادامه داد.

قنادی در پاسخ به اینکه چرا برخی از هنرمندان با پیکر وداع کردند سعید راد حضور نداشت، گفت: هنرمندان جوان باید بیشتر در این مراسم شرکت کنند. چون اینجا مثل کلاس درس است. حضور در میان هنرمندان قدیمی و صحبت هایی که صورت می گیرد برایشان مثل کلاس درس است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا