ترندهای روز

خط و نشان دقیقی برای سربازهای بی‌انگیزه ملوان!

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

ملوان انزلی به عنوان تنها تیم لیگ برتری که حق جذب بازیکن نظامی را دارد در سال های اخیر این کار را انجام داده است. همزمان با حضور بازیکنان نظامی برای گذراندن خدمت در ملوان، گاهی برخی از بازیکنانی که مجبور به رفتن به ملوان از تیم های بزرگ شده بودند، بی انگیزگی آنها مشاهده شده است.

ملوان انزلی برای فصل پیش رو چند بازیکن سرشناس سرباز را با قیمت های نه چندان بالا جذب کرده است. از این رو احتمال بی انگیزگی برخی از سربازان را سعید دخی سرمربی ملوان جویا شد و او نیز به تندی پاسخ داد.

2055414

زاغی درباره اینکه شاید بازیکنان ملوان انگیزه کافی نداشته باشند، گفت: بزرگترین ظرفیتی که امسال توسط باشگاه ملوان جذب شده است بازیکنان نظامی هستند. از روزی که بازیکنی پیراهن ملوانی را به تن می کند، نام “سرباز” دیگر معنای خاصی ندارد. همه ما ملوان و ملوان هستیم. فرقی بین بازیکن آزاد و سرباز بعد از عقد قرارداد نیست.

سرمربی ملوان ادامه داد: من در ملوان یک سری وظایف و مسئولیت دارم و باید بازیکنان را برای بازی آماده کنم. در کارم واقعاً با کسی مقایسه نمی‌کنم، چون کار ما بر اساس احترام متقابل است. در جلساتی که با این دوستان داشتیم تا به عنوان بازیکن-سرباز به ما ملحق شوند، گفتیم که باید اصول را رعایت کرد. پیراهن ملوان ارزش دارد و این اصول باید رعایت شود. لازم است در همه موارد یک سری مسائل از جمله مسائل زیرساختی و منابع مالی حل شود. امیدواریم با تامین منابع و رفع مشکلات به اهداف مورد نظر برسیم.

زاقی درباره افزایش توقعات از ملوان با توجه به نتایج فصل گذشته گفت. ما با جدول واقعی و میزان امتیازات هر تیم سروکار داریم. فصل گذشته با شمس آذر ما در رده پنجم لیگ برتر و ملوان در رده هفتم قرار گرفتیم. قطعاً همه نگاه ما این است که در کوتاه مدت معدل امتیازات ما بیشتر از فصل گذشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا