ترندهای روز

درگیری مرگبار بر سر رقابت شغلی در عبدل آباد

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

این درگیری مرگبار پس از اختلافات طولانی مدت قاتل ۳۵ ساله با مقتول و برادرانش رخ داد.

این حادثه مرگبار حوالی ظهر دیروز به بازپرس شعبه هشتم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران به سالار صنعتگر اعلام شد. ماموران پلیس آگاهی با اعلام فوت مرد ۳۰ ساله به بازپرس صنعتگر گفت: مقتول در بیمارستان بستری و پس از مدتی فوت کرد.

به این ترتیب بازپرس جنایی دستور حضور تیم های تحقیقاتی را صادر کرد و خود راهی محل شد. در تحقیقات اولیه مشخص شد مرد متوفی دارای سیستم اگزوز بوده و پس از مجروح شدن توسط همسایه به بیمارستان منتقل و در نهایت فوت کرده است.

متهم قتل که در محل درگیری و قبل از مرگ مقتول دستگیر شده بود، در بازجویی مدعی شد: مقتول و دو برادرش به دلیل حسادت به موفقیت من در صنعت شیشه خودرو قصد کشتن مشتریان من را داشتند. من با مقتول و برادرانش بر سر مشتریان و مسائل مالی درگیری داشتم.

این متهم درباره روز قتل نیز گفت: روز آخر با هم درگیر شدیم و بعد از دقایقی همسایه ها ما را از هم جدا کردند و بعد از مدتی مقتول به مغازه من آمد و گفت می خواهد صحبت کند، سپس دوباره درگیری لفظی رخ داد و او وقتی قرار بود با من در مغازه صحبت کند، فحاشی کرد به سرم زدم و با میله آهنی دو بار به مقتول زدم و او هم روی زمین افتاد و در همان لحظه او را به بیمارستان رساندند.

این متهم قتل بارها در بازجویی گفت: قصد کشتن مقتول را نداشتم و از اتفاقی که افتاده پشیمانم.

در هر صورت با توجه به اتفاقات این متهم ۳۵ ساله هم اکنون در اختیار ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار دارد و تحقیقات برای جزئیات بیشتر این حادثه ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا