فرهنگ و هنر

پیش بینی بورس فردا چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳

در این خبر پیش بینی بورس برای فردا چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ پرداخت شده است.


افق میهن –

بورس امروز (سه شنبه) بار دیگر شاهد افت قیمت بود و با افت ۱۱ هزار واحدی شاخص کل به کار خود پایان داد. آیا فردا شاهد روند متعالی تری خواهیم بود؟

بورس بار دیگر شاهد افت قیمت بود و شاخص کل بیش از ۱۱ هزار واحد افت کرد. در روزی که فشار فروش در اکثر معاملات مشهود بود، نقشه بازار از ابتدا قرمز شد. اما در ادامه معاملات و در نیمه دوم بازار از فشار فروشندگان کاسته شد و برخی نمادها وارد محدوده مثبت شدند و در نهایت پازل نقشه نهایی بازار با قرمزی ۶۹ درصدی بازار تکمیل شد.

شاخص کل در پایان معاملات امروز با افت ۱۱ هزار و ۳۱۱ واحدی به رقم ۲ میلیون و ۱۱۰ هزار واحد رسید. همچنین شاخص هم وزن با ۴ هزار و ۳۴۱ واحد کاهش به رقم ۶۷۸ هزار واحد رسید. ارزش معاملات امروز به ۵۷۷۱ میلیارد تومان رسید.

۶۹ درصد از نمادهای بازار معادل ۵۲۳ سهم در محدوده منفی به کار خود پایان دادند و از این میان ۸۶ نماد در صف فروش قرار گرفتند. از سوی دیگر ۳۱ درصد از بازار معادل ۲۳۴ سهم نیز در محدوده مثبت قرار گرفت و در این میان معاملات ۳۹ نماد در صف خرید به پایان رسید.

شهربورس نوشت، بیشترین ارزش معاملات امروز متعلق به نمادهای سلیم، فملی و فولاد بود. همچنین بیشترین تاثیر منفی بر شاخص به ترتیب مربوط به فملی، فارس و فولاد بوده است.

نمای نهایی بازار امروز ۱۸ مرداد ۱۴۰۳

پیش بینی بازار سهام فردا چهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۳

از اواسط معاملات امروز وضعیت سهام و صندوق ها اندکی بهبود یافت. با این افزایش تقاضای نسبی، نمی توانست انگیزه زیادی برای خودنمایی خریداران ایجاد کند.

کارشناسان پیش بینی می کنند فردا بازار نسبتا بهتری را شاهد باشیم، اما به دلیل کمبود نقدینگی در بازار، رشد سهام شارپی مطرح نیست و فردا در بهترین حالت وضعیت بازار متعادل و مثبت خواهد بود.




آیا این خبر مفید بود؟

بر اساس نتیجه رای موافق و رای مخالف

ارسال برای دیگران:

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا