ترندهای روز

قاتل مادر، بیمار روانی تشخیص داده شد/ پسر جوان مادرش را کشته و آتش زده بود

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

ساکنان یک ساختمان در شهرک دانشگاه حوالی ساعت ۲۱:۰۰ روز پانزدهم اردیبهشت در این ماه با شنیدن صدای کمک زنی از خانه بیرون آمدند. این صدا ساکنان را به واحدی رساند که زن ۷۰ ساله ای با پسر خردسالش در آن زندگی می کرد. از سوی دیگر فریادهای پسر ۳۶ ساله پیرزن که فریاد می زد خود را با اسید می سوزانم بر نگرانی اهالی افزود.

همسایه ها برای رفع نگرانی درب منزل را زدند و با باز نکردن درب توسط ساکنان واحد با تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تهران موضوع را در جریان گذاشتند. با رسیدن ماموران واحد گشت سیار ۱۱۰ به ساختمان، اهالی از ترس به طبقات پایین رفته بودند.

ماموران وقتی وارد طبقه سوم شدند، دیدند پیرزن به قتل رسیده و جسدش در زیرزمین در حال سوختن است. این در حالی بود که لکه های خون از کف پا به سمت خانه مادر و پسرش کشیده شده بود. در هر صورت ماموران با کمک همسایه ها شعله های آتش را خاموش کردند. با پسر جوان صحبت کردند که تسلیم شود اما او در را باز نمی کرد و تهدید کرد که اگر همه پشت در نروند خود را با اسید می سوزاند.

ماموران به هر طریقی درب واحد را باز کردند و وارد شدند. دیدند مرد جوان بطری در دست دارد و همچنان تهدید می کند که محتویات بطری را روی خودش خالی خواهد کرد. حتی زمانی که ماموران قصد داشتند به او نزدیک شوند، وی سعی کرد هر آنچه که داخل بطری بود روی ماموران حاضر در صحنه و همسایه ها بریزد اما موفق نشد. سرانجام ماموران در لحظاتی پس از تلاش ناموفق به سراغ پسر جوان رفتند و توانستند دستبندهای خود را روی دست پسر بگذارند.

پس از دستگیری متهم مادرکشی، مأموران فرصت یافتند تا به اطراف نگاه کنند و شلوغی خانه توجه آنها را به خود جلب کرد. حتی در بازرسی دقیق تری از منزل متوجه شدند که متهم چند کتاب در اتاق را آتش زده است. همچنین یک چاقو و یک پیچ گوشتی با لکه های خون در اتاق نشیمن افتاده بود. همچنین خون به دیوار و زمین پاشیده شد. با حضور بازپرس و تیم های تخصصی تحقیقات جنایی، مواد داخل بطری مورد بررسی قرار گرفت و مشخص شد در آن اسید وجود ندارد و ماده نمک است. در ادامه تیم پزشکی قانونی اعلام کرد که این زن ۷۰ ساله با همان ضربات پیچ گوشتی و چاقو که به پاها و سایر اعضای بدن وی اصابت کرده کشته و بدنش سوخته است.

ماموران پلیس آگاهی از همسایه‌ها نیز تحقیق کردند و گفتند: این پسر بچه دچار مشکلات روحی و روانی بوده و با مادرش زندگی می‌کرده و هر از چند گاهی با هم دعوا و درگیری می‌کردند، چون اکثر اوقات قرص مصرف نمی‌کرد و مادرش فوت می‌کرد. . همچنین اهالی ساختمان حتی گفتند پسر دستگیر شده با همسایه ها پرخاشگر بوده و گاهی با آنها درگیر می شود. در ادامه همسایه ها به نقل از مادر کشته شده گفتند که او چندین بار در بیمارستان روانی بستری شده است.

پس از تحقیقات میدانی شهرام ۳۶ ساله به اداره پلیس منتقل شد و در اظهارات خود گفت: ابتدا حالم خوب بود اما پس از مدتی صداهای عجیبی شنیدم و پس از آن همه اعضای خانواده ام را اذیت کردم. . این وضعیت ادامه داشت تا اینکه حالم بدتر شد. تا همین اواخر مرا مجبور کردند به روانشناس مراجعه کنم و مدتی در بیمارستان بستری شدم. اخیرا از مصرف قرص خسته شده بودم چون حالم خوب نبود. مادرم می گفت: اگر قرص نخوری دیوونه تر می شوی، مدام سر این موضوع دعوا می کردیم و کم کم صداها به من می رسید که مادرت دیوانه و تو سالم هستی.

مرد دستگیر شده درباره قتل گفت: قرص هایم را نخوردم و صداها به من رسید و گفت تو سالم هستی و مادرت دیوانه از او انتقام بگیر. اگه این زن نمرده دیوونه میشی با مادرم دعوا کردم و بعد رفتم پیچ گوشتی و چاقو گرفتم و او را زدم. وقتی مادرم را مرده دیدم گریه کردم و جسد را برداشتم و به حیاط پشتی انداختم و بنزین و مشروب ریختم و آتش زدم. سپس به خانه برگشتم و تعدادی رمان و کتاب روانشناسی را آتش زدم. همان موقع بود که صدای همسایه و پلیس را شنیدم. بطری را گرفتم تا روی خودم اسید بریزم. می خواستم بمیرم و پیش مادرم بروم که مأموران آمدند و مرا دستگیر کردند و من هم نتوانستم بمیرم.

در ادامه تحقیقات با دستور بازپرس اختیاری این پسر برای بررسی سلامت روانی به پزشکی قانونی معرفی شد و پس از بررسی های انجام شده مشخص شد وی دارای بیماری روانی است که مسئولیت اعمالش بر عهده وی است. ، و باید در بیمارستان بستری شود. لذا با دستور بازپرس اختیاری به مرکز روان درمانی معرفی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا