ترندهای روز

جان‌سختِ سینما درگذشت | سایت افق میهن

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

خبر درگذشت بروس ویلیس ستاره محبوب سینما بسیار تکان دهنده و غم انگیز است. او که به خاطر نقش های اکشن و شخصیت کاریزماتیکش شناخته می شود، خلأ بزرگی در دنیای سینما ایجاد کرده است.

جانسخت سینما درگذشت

در مارس ۲۰۲۲، خانواده بروس ویلیس اعلام کردند که او پس از ابتلا به آفازی بازنشسته خواهد شد. در فوریه ۲۰۲۳، اعلام شد که او از زوال عقل فرونتوتمپورال رنج می برد. او امروز (چهارشنبه ۱۰ مرداد) در ۳۱ ژوئیه ۲۰۲۴ به دلیل بیماری درگذشت.

بروس ویلیس به عنوان یکی از چهره های برجسته سینمای اکشن، نسل های زیادی از سینماگران و علاقه مندان را تحت تاثیر قرار داد. فیلم‌های او مانند مجموعه‌های «هاردکور» و «داستان پالپ» به فیلم‌های کلاسیک تبدیل شدند و هنوز هم محبوب هستند. مرگ ویلیس پایان یک دوران طلایی در سینمای اکشن است.

پیام تسلیت

مرگ بروس ویلیس باعث اندوه بسیاری از طرفداران و همکارانش شده است. بسیاری از آنها در شبکه های اجتماعی ابراز همدردی کرده اند. ما همچنین به خانواده، دوستان و طرفداران ویلیس تسلیت می گوییم و برای آنها صبر و آرامش آرزو می کنیم.

یادبود بروس ویلیس

بروس ویلیس با بازی های درخشان خود خاطرات خوشی را برای میلیون ها نفر در سراسر جهان به یادگار گذاشت. او همیشه در قلب ما خواهد ماند و آثارش جاودانه خواهد ماند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا