بانک و بیمه

روش‌های دریافت وام بدون ضامن

به گزارش افق میهن، در زیر لیستی از روش ها و راهکارهای دریافت وام بدون ضامن را به شما می گوییم که می توانید از بین آنها انتخاب کنید.

دریافت وام بدون ضامن از بانک آبی (سامان)

این بانک بر اساس رفتار و عملکرد شما از نظر شهرت قادر به ارائه تسهیلات از جمله وام بدون وثیقه از ۳ تا ۱۰ میلیون تومان می باشد.

البته لازمه گرفتن وام، افتتاح حساب بانکی و گرفتن وام از میانگین گردش حساب ۳ ماهه است.

دریافت وام از ویپاد (ترابانک پاسارگاد)

ترابانک جدید پاسارگاد موسوم به ویپاد به دارندگان حساب این بانک این امکان را می دهد که از یک میلیون تا ۵۰ میلیون برای خود وام بگیرند.

برای اطلاعات بیشتر به یکی از شعب بانک پاسارگاد مراجعه فرمایید.

از بانکینو (بانک نئو خاورمیانه) وام بگیرید

نئوبانک خاورمیانه یا بانکینو به مشتریان خود فرصت جدیدی برای اعطای وام بدون ضامن ارائه می دهد. با افتتاح حساب می توانید از ۱۰۰ هزار تومان تا ۱۰ میلیون تومان وام بدون ضامن بگیرید.

دریافت وام از طرح لیلیوم سی بانک (بانک سینا)

پس از افتتاح حساب در بانک سینا می توانید در طرح لیلیوم سیبانک شرکت کرده و بر اساس میانگین گردش حساب خود در ۲ تا ۶ ماه گذشته تا سقف ۲۳ درصد وام بدون ضامن دریافت کنید.

اعطای وام به این صورت است که اگر رتبه اعتباری بالایی داشته باشید تا سقف ۵۰ میلیون و اگر رتبه اعتباری معمولی داشته باشید می توانید انتظار وام ۲۰ تا ۱۰ میلیونی را داشته باشید.

همراه شهر پلاس (بانک شهر)

در طرح وام این بانک الکترونیکی آمده است که باید به مدت ۳ ماه در این بانک موجودی خوبی داشته باشید و بر اساس میانگین موجودی، تا سقف ۵۰ میلیون وام بدون ضامن دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا