طلا و ارز

قیمت طلا و سکه امروز ۱۱ مرداد 1403

به گزارش افق میهن:






قیمت طلا و سکه در آخرین روز هفته با رشد دلار همزمان شد. برخلاف رشد محدود دلار، قیمت جهانی هر اونس طلا ۱۵ دلار کاهش یافته است. با این حال هیچ بازیگر فعالی در تعیین قیمت طلا در بازار وجود نداشت.





به گزارش افق میهن،

قیمت طلا و سکه در روز پنجشنبه با افزایش محدود دلار همراه بود و در هر قیمت و اوزان افزایش یافت. تحمل قیمت در بازار طلا بین ۲۰ تا ۲۵۰ هزار تومان بود و کاهش اونس طلای جهانی تاثیری بر بازارهای داخلی نداشت.

تصویر 1 اوت 2024 در 1:38:43 ب.ظ

در دو روز گذشته معاملات بازار مالی تحت تاثیر ترور اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی مقاومت اسلامی حماس در تهران قرار گرفت و تجار توجه ویژه ای به اخبار سیاسی در خاورمیانه دارند. آنها متقاعد شده اند که در صورت گذر از روزهای پرتنش کنونی با آرامش و امنیت برای روابط مطلوب با سایر کشورها و از سرگیری مذاکرات با آمریکا با هدف لغو تحریم ها، روند بازارهای مالی از بحران کنونی دور خواهد شد.

لازم به ذکر است در زمان نگارش این مطلب قیمت جهانی هر اونس طلا ۲۴۳۳ دلار بوده و تقریبا ۱۵ دلار کاهش یافته است. قیمت هر اونس نقره با ۱۴ سنت کاهش، ۲۸ دلار و ۸۳ سنت است. قیمت هر گرم نقره ۹۹۹ در بازار داخلی ۵۶ هزار و ۲۰۰ تومان و ۸۰ تومان کاهش داشته است.

سکه داغ یخ زده بود

قیمت سکه امامی امروز پنجشنبه یازدهم مرداد ارزش معاملات با افزایش ۲۹۵ هزار تومانی هم اکنون ۴۲ میلیون و ۸۰۳ هزار تومان است. سکه بهار با ۹۵ هزار تومان افزایش ۳۸ میلیون و ۶۰۵ هزار تومان معامله شد.

روند حباب سکه نامتعادل شد

قیمت طلا در زمان نوشتن این مقاله در حال افزایش است. هر مثقال طلای ۱۸ عیار نیز با افزایش ۶۵ هزار تومان معادل ۱۵ میلیون و ۵۱۶ هزار تومان معامله می شود. هر گرم طلای ۱۸ عیار معادل سه میلیون و ۵۸۲ هزار تومان با ۱۹ هزار و ۴۰۰ تومان افزایش عرضه می شود. قیمت طلای مستعمل سه میلیون و ۵۳۴ هزار تومان است.

حباب سکه امروز روند متعادلی را نشان نداد. حباب سکه امامی ۱۰۱ هزار تومان، نیم سکه ۹ هزار تومان و ربع سکه ۵۵ هزار تومان رشد کرد. حباب سکه بهار ۱۲۵ هزار تومان و نیم سکه ۱۳ هزار تومان کاهش یافت.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا