ورزشی

دستیار تیم شگفتی‌ساز لیگ برتر درگذشت

خانواده کریگ شکسپیر، سرمربی سابق لسترسیتی اعلام کردند که او در سن ۶۰ سالگی درگذشت. شکسپیر در اکتبر ۲۰۲۳ تحت درمان سرطان بود. او همچنین برای وست برومویچ آلبیون، هال سیتی، اورتون، واتفورد، استون ویلا و نوریچ کار می کرد. در سال ۲۰۱۶ دستیار سرمربی تیم ملی انگلیس بود.

بیانیه ای که از طرف خانواده او از طریق انجمن مدیران لیگ صادر شد، اعلام کرد که شکسپیر “در حالی که خانواده اش در کنارش بودند در آرامش درگذشت”.

در این بیانیه آمده است: «در حالی که خانواده به دستاوردهای فوتبالی او به عنوان یک بازیکن و مربی بسیار افتخار می کنند، برای ما خانواده او همیشه در درجه اول یک شوهر، پدر، پسر، برادر و عموی دوست داشتنی و محبوب خواهد بود. این فقدان برای همه ما بسیار دردناک است و از شما می خواهیم که به ما احترام بگذارید و به ما زمان بدهید تا در این دوران بسیار سخت با از دست دادن یک فرد بسیار خاص کنار بیاییم. “خانواده از دعاها و آرزوهای خیر فراوانی که در چند ماه سخت گذشته فرستاده شده است، سپاسگزار هستند، که ما نتوانستیم به بسیاری از آنها پاسخ دهیم، اما همه آنها برای کریگ و خانواده اهمیت زیادی داشتند.”

شکسپیر در فصل ۱۶-۲۰۱۵ دستیار کلودیو رانیری بود، زمانی که لستر با قهرمانی در لیگ برتر، یکی از بزرگترین داستان های تاریخ فوتبال را خلق کرد.

او در فوریه ۲۰۱۷ جایگزین رانیری به عنوان سرمربی شد، اما در ماه اکتبر پس از اینکه به طور دائم در ژوئن با قراردادی سه ساله منصوب شد، اخراج شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا