ترندهای روز

بخشش دختر نوجوانی که مادر و خواهرش را کشت

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

فوت مادر و دختر ۱۳ ساله اش در نوزدهمین روز اردیبهشت در این ماه اتفاق افتاد که تحقیقات تیم جنایی از نقشه قدیمی و تکراری برای کشتن اعضای خانواده فاش شد. این در حالی بود که گمان می رفت مادر میانسال و دختر نوجوانش در ابتدا و قبل از جدی شدن تحقیقات جنایی بر اثر مسمومیت با ماهی تن جان باخته اند.

خیلی زود با تحقیقاتی که با طرح سوال از پدر خانواده شروع شد، اعضای تیم جنایی متوجه شدند که با پرونده ای فراتر از مسمومیت غذایی برخورد می کنند. سرانجام دختر ۱۸ ساله خانواده به نام پریا و همکلاسی او به نام النا که سناریوی این قتل های خانوادگی را طراحی و اجرا کرده بودند به عنوان مظنون دستگیر شدند.

پس از دستگیری، دو دختر مدعی شدند که به دلیل وابستگی زیاد به یکدیگر، تصمیم به کشتن خانواده یکی از آنها گرفته اند تا میراث میلیاردی را که به او می رسد، در اختیار بگیرند و زندگی جدیدی را در خارج از کشور برای خود آغاز کنند.

دو دختر در مراحل مختلف بازجویی داستان هایی تعریف کردند که نشان از انگیزه دیرینه آنها برای کشتن همه اعضای خانواده داشت. دو دختر برای اجرای نقشه خود ۹ بار اقدام به کشتن خانواده پریا کردند و در نهایت بخشی از نقشه اجرا شد و مادر و خواهر پریا کشته شدند.

دختران کلاس اعتراف کردند که قصد داشتند پدر خانواده را نیز بکشند و با کمک پسر جوانی که برای آنها سم تهیه کرده بود این کار را انجام دادند.

با اعتراف دو دختر جوان، پسر فروشنده قرص های کشنده نیز دستگیر شد و مدعی شد در ازای پرداخت ۱۰۰ میلیون تومان بدهی خود و ازدواج با پریا، با آنها همدست بوده است.

در پایان تحقیقات بازپرس محسن افکی برای این دو دختر به اتهام مشارکت در دو قتل و پسر جوان به اتهام مشارکت در هر دو قتل رای مجرمیت صادر کرد تا پرونده برای رسیدگی به دادگاه ارسال می شود.

حدود سه ماه پس از این دو قتل، مادربزرگ پریا به دادسرای جنایی پایتخت رفت و به عنوان سرپرست مادر پریا، نوه او را بخشید. در همان زمان پدر متهم با حضور در دادگاه به عنوان قیم دختر ۱۳ ساله خود از قصاص دختر بزرگش گذشت.

به این ترتیب پریا از قصاص رهایی یافت اما دوستش همچنان متهم به مشارکت در دو قتل است و خطر قصاص او را تهدید می کند و پسر جوانی که متهم به همدستی در دو قتل است نیز در محاکمه است. همان شارژ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا