اخبار اقتصاد ایران

همستر کامبت در صرافی بایننس ظاهر شد!

بایننس، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان، با افزودن Hamster Kombat ($HMSTR) به پلتفرم خود، دنیای ارزهای دیجیتال را شوکه کرده است.

افق میهن به نقل از خبرآنلاین، خبر ورود همستر کامبت به صرافی بایننس، جامعه کریپتو را به وجد آورده و کنجکاوی و اشتیاق معامله گران و سرمایه گذاران را برانگیخته است. انجمن HamsterCombat مشتاقانه منتظر لیست airdrop است.

همستر کمبت پس از لیست اخیر خود در CoinMarketCap، اکنون در Binance ظاهر شده است. این کار دسترسی معامله گران و معامله توکن را پس از راه اندازی آسان تر می کند.

این حرکت بایننس نشان دهنده تعهد آن به ارائه طیف گسترده ای از توکن ها به کاربران و تقویت موقعیت خود به عنوان یک صرافی برتر است. همچنین بازده خوبی برای Binance به همراه خواهد داشت. Hamster Combat جامعه ای با بیش از ۳۰۰ میلیون نفر و بیش از ۵۰ میلیون بازیکن روزانه Tap-to-Earn دارد. هنگامی که رویداد تولید توکن رخ می دهد و توکن برای تجارت فهرست می شود، بایننس تعداد زیادی کاربر جدید را جذب می کند.

بسیاری انتظار رشد قابل توجه و فرصت های جدید با $HMSTR دارند. قابل مشاهده بودن آن در Binance منجر به گمانه زنی هایی در مورد لیست اولیه Hamster Kombat شده است. هیجان پیرامون مبارزه با همستر روی بایننس، تأثیر این پلتفرم و آینده امیدوارکننده توکن $HMSTR را برجسته می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا