ترندهای روز

دستگیری خانم شهردار به جرم تجاوز به پسر نوجوان

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

به گزارش گاردین، این زن تنها زنی بود که توانست در تاریخ شهر دیریدر این کار را انجام دهد تا برای شهرداری لوئیزیانا نامزد شود. این زن ۴۲ ساله که میستی رابرتز نام دارد در حالی که خود را برای رقابت در افق میهن شهردار جدید آماده می کرد، ناگهان با نوشتن نامه ای از سمت خود استعفا داد و مردم شهر را شوکه کرد. اگرچه در ابتدا معلوم نبود دلیل استعفای او چیست، اما حالا مشخص می شود که او تنها یک روز پس از اینکه متوجه شد پلیس تحقیقات درباره رابطه او با پسر نوجوانی را آغاز کرده، تصمیم به استعفا گرفته است.

اما تحقیقات پلیس از آنجا آغاز شد که پسر نوجوانی از خانم شهردار شکایت کرد و مدعی شد که توسط او مورد آزار جنسی قرار گرفته است.

با شکایت پسر نوجوان، ماموران به تحقیق از او و پسر نوجوان دیگری که ظاهراً شاهد این ماجرا بود، پرداختند و متوجه شدند که خانم شهردار برخلاف میل خود پسر نوجوان را مجبور به این رابطه کرده است. به این ترتیب و با تکمیل تحقیقات، دستور دستگیری این زن صادر و وی توسط پلیس دستگیر و به تجاوز جنسی متهم شد. اتهامی که می تواند او را تا ۲۵ سال زندان به همراه داشته باشد. در حالی که پلیس ایالت جزئیات کمی از اتهامات خانم شهردار ارائه کرده است، وکیل این زن مدعی شده است که او بی گناه است. اما پلیس در جریان تحقیقات به شواهدی دست یافت که نشان از مجرم بودن خانم شهردار دارد و به همین دلیل دادگاه برای وی قرار وثیقه صادر کرد. قرار است این زن به زودی برای رسیدگی به اتهاماتش در دادگاه حاضر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا