ترندهای روز

مرگ تلخ پدر فداکار هنگام نجات دخترش در دریا

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

این حادثه هولناک شامگاه جمعه در ساحل علی آباد بابلسر رخ داد. آن روز به دلیل تعطیلات ساحل شلوغتر از همیشه بود و مسافران و گردشگران زیادی برای تفریح ​​به این ساحل آمده بودند. بسیاری از مردم برای شنا به دریا رفتند. خانواده ای از بابل برای تفریح ​​به ساحل بابلسر آمده بودند. اعضای خانواده کنار ساحل نشسته بودند و دختر ۸ ساله شان مشغول بازی بود. او با چند بچه دیگر دوست شده بود و آنها در دریا شنا می کردند. در حالی که پدر خانواده نشسته بود و به گرمی صحبت می کرد، یک چشمش به دریا و دختر کوچکش بود و او را دنبال می کرد.

چند دقیقه ای گذشت و وقتی پدر نگاهش را به سمت دریا چرخاند، دیگر دخترش را ندید. با عجله از جایش بلند شد و این بار در میان هیاهو و ازدحام گردشگران، نگاه دقیق تری به دریا انداخت. مرد با صحنه وحشتناکی روبرو شد. دختر بچه گاهی با دست و سر از آب بیرون می آمد و جیغ می کشید، اما در آن جمعیت صدای او را نمی شنید. او در حال غرق شدن بود. مرد جوان با دیدن این صحنه فرصت را از دست نداد و به داخل دریا دوید و با چندین پرش ارتفاع به دخترش رسید. دختر بچه آب زیادی نوشیده بود و حالش خوب نبود، اما پدر فداکار توانست او را از مرگ نجات دهد. او دخترش را به سختی به ساحل آورد و چند گردشگر به کمک او آمدند و دختر را از او گرفتند و به ساحل آوردند.

همه نگاه ها به دختر کوچک دوخته شده بود و همه خوشحال بودند که پدر فداکارش توانست قبل از غرق شدن او را نجات دهد. چند ناجی غریق از راه رسیدند و اولین اقدامات را برای نجات دختر انجام دادند. وقتی حالش به حالت عادی برگشت، با پدرش تماس گرفت. تا آن زمان هیچکس به فکر پدر دختر نبود و همه به فکر نجات او بودند. دختر کوچولو چند بار گفت: بابا، بابا و بعد دوباره چند توریست و نجات غریق به دریا زدند و جستجو برای یافتن پدر دخترک آغاز شد. دقایقی بعد جسد بی جان پدر فداکار را غرق شده در دریا پیدا کردند و بیرون کشیدند.

نقی کریمیان رئیس کمیته نجات غریق و غواصی مازندران گفت: متوفی اهل امیرکلایی بابل و ساکن میاندشت و ۳۹ ساله بود. او سعی کرد جان دختر خردسالش را نجات دهد اما خود را غرق کرد. وی ادامه داد: از تمامی گردشگرانی که به سواحل شمالی کشور می آیند برای تفریح ​​تقاضا دارم به هشدارهای ناجیان غریق توجه کنند تا شاهد حوادث تلخ نباشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا