اخبار اقتصاد ایران

خبر خوش برای متقاضیان وام

بانک قرض الحسنه مهر ایران برای حفظ مشتریان مطمئن و وفادار خود، تسهیلاتی به نام «مهریار» آماده کرده است. بر اساس این طرح به تمامی اشخاص اعم از حقیقی و حقوقی تسهیلات اعطا می شود.

به نقل از اداره کل، سقف وام مهیار برای اشخاص حقیقی ۳۰۰ میلیون تومان و برای اشخاص حقوقی ۷۵۰ میلیون تومان است. وام مهیار برای هر دو گروه وام خوبی است و فقط کارمزد چهار درصد به آن تعلق می گیرد.

اعتبار شغلی ضمانت اصلی دریافت این وام برای اشخاص حقیقی است. اگر شخصی به نمایندگی از حساب بانکی شرکت مهر در صورت معرفی ایران برای دریافت این وام، امکان معرفی ضامن با کسر از حقوق کارکنان همان شرکت وجود دارد.

اشخاص حقوقی متقاضی این وام باید قولنامه و جواز کسب و چک ضمانت ارائه کنند. ضمنا مدت سپرده گذاری جهت دریافت این وام حداقل سه ماه می باشد.

پس از دریافت وام، اشخاص حقیقی تا ۶۰ ماه و اشخاص حقوقی تا ۸۴ ماه می توانند بازپرداخت کنند.

مبلغ اقساط وام طرح مهیار چقدر است؟

با در نظر گرفتن سقف مبلغ وام برای اشخاص حقیقی، نرخ کارمزد و مدت بازپرداخت، مبلغ هر قسط به ۵ میلیون و ۴۵۴ هزار و ۵۴۵ تومان می رسد. سود کل وام ۳۶ میلیون تومان و مبلغ وام و نرخ سود آن ۳۳۶ میلیون تومان است. همچنین با در نظر گرفتن مبلغ وام اشخاص حقوقی، مدت بازپرداخت و نرخ کارمزد، مبلغ هر قسط برای این گروه ۹ میلیون و ۷۴۰ هزار و ۲۶۰ تومان است.

سود کل تسهیلات ۱۲۰ میلیون تومان و کل مبلغ وام و نرخ سود آن ۸۷۰ میلیون تومان است./کاماپرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا