طلا و ارز

قیمت طلا و سکه امروز ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ / قیمت طلا با لیدری اونس جهانی طلا کاهش یافت

به گزارش افق میهن:






قیمت طلا و سکه امروز دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ با کاهش همه قطعات و وزن همراه با فروپاشی بازارهای مالی جهانی بازگشایی شد. حباب سکه نیز در همه قسمت ها فرو ریخته است. لازم به ذکر است قیمت دلار به سمت کانال دوم کریدور ششم افزایش یافته است.





به گزارش افق میهن،

قیمت طلا و سکه امروز دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ در یک روند نزولی که همزمان با سقوط بازارهای مالی جهانی و کاهش قیمت جهانی اونس طلا بود، بازگشایی شد. شایان ذکر است که قیمت هر اونس طلا در بازار جهانی ۲۴۲۴ دلار با ۱۷ دلار کاهش است.

همچنین در معاملات اخیر قیمت دلار دیروز در کانال ابتدایی کریدور ششم بسته شد و امروز افزایش یافت. با افزایش ۹۰۰ تومانی از روز گذشته قیمت دلار در آستانه ورود به کانال دوم کریدور ششم است.

قیمت سکه و طلا 15 مرداد

قیمت نقره کاهش یافت

امروز قیمت جهانی هر اونس نقره با ۷۷ سنت کاهش به ۲۷ دلار و ۷۹ سنت رسید. نقره ۹۹۹ گرم در بازار داخلی با ۹۱۰ تومان کاهش، یک گرم ۵۵ هزار و ۳۸۰ تومان فروخته شد.

بازار سکه سقوط کرد

بازار سکه نیز امروز روند نزولی داشت. قیمت سکه امامی نیز با ۴۲۳ هزار تومان کاهش به ۴۲ میلیون و ۵۸۷ هزار تومان رسید. سکه بهار آزادی نیز با ۳۰۰ هزار تومان کاهش به ۳۸ میلیون و ۲۱۵ هزار تومان رسید.

قیمت طلا کاهش یافت

قیمت طلا امروز دوباره وارد روند نزولی شد و نسبت به روز گذشته کاهشی را به ثبت رساند. هر مثقال طلا نیز با ۲۶۲ هزار تومان کاهش به ۱۵ میلیون و ۳۳۲ هزار تومان رسید. هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با ۴۶ هزار تومان کاهش، ۳ هزار و ۵۵۳ هزار و ۹۰۰ تومان فروخته می شود. قیمت طلای مستعمل نیز ۴۵ هزار و ۳۳۰ تومان کاهش یافت و اکنون به ۳ میلیون و ۵۰۶ هزار و ۵۶۳ تومان رسیده است.

حباب سکه امروز از همه قسمت ها تشکیل شده است. حباب سکه امامی ۵۷۰ هزار تومان، بهار آزادی ۴۶۵ هزار تومان، نیم سکه ۲۸۳ هزار تومان، ربع سکه ۳۴۲ هزار تومان و حباب گرم سکه ۱۲۱ هزار تومان کاهش یافت.

برای گزارش های بیشتر به صفحه طلا و ارز مراجعه کنید.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا