فناوری

«گوگل کروم» از هوش مصنوعی برای مقایسه قیمت‌ها استفاده می‌کند

پایگاه خبری تحلیلی منتخب (ofoghmihan.ir):

العربیه: «گوگل» قصد دارد با قرار دادن ابزار هوش مصنوعی در مرورگر اینترنتی معروف خود «کروم»، این قابلیت را برای کاربران ایجاد کند تا بتوانند قیمت کالاها را در تب های مختلفی که در مقابل آنها باز است، مقایسه کنند.

ابزاری که گوگل آن را Tab Compare می‌نامد، از هوش مصنوعی برای جمع‌آوری داده‌های محصول از برگه‌هایی که باز کرده‌اید استفاده می‌کند و همه آن‌ها را در یک جدول واحد جمع‌آوری می‌کند. این ابزار می تواند راهی مفید برای مشاهده محصولات مختلف در یک نمای یکپارچه باشد.

این ابزار همچنین می تواند ترافیک سایت هایی را که اطلاعات محصول را جمع آوری و مقایسه می کنند حذف کند. این ممکن است مخصوصاً برای ناشران مستقلی که در حال حاضر در جستجوی Google نشان داده نمی شوند نگران کننده باشد. همچنین مشکوک است که گوگل بتواند به درستی جزئیات دقیق محصولات مختلف را با استفاده از ابزار مقایسه تب مقایسه کند.

خود گوگل به محدودیت هایی که ابزار مقایسه تب ها می تواند داشته باشد اعتراف کرده است. به عنوان مثال، جداول مقایسه ای که این ابزار می تواند ایجاد کند در حال حاضر به ده جدول محدود شده است. این جداول به طور خودکار برجسته ترین ویژگی های محصولات را مشخص می کند.

این ابزار در حال حاضر بر خرید متمرکز شده است، اما ظاهراً گوگل به مرحله بعدی عملکرد خود فکر می کند که به آن اجازه می دهد انواع مختلف اطلاعات را با هم مقایسه کند. مقامات گوگل می گویند که به عنوان مثال، این ابزار می تواند در آینده برای مقایسه اطلاعات سفر یا جزئیات دانشگاه مورد استفاده قرار گیرد.

Tab Compare در چند هفته آینده برای رایانه رومیزی Chrome در ایالات متحده راه اندازی می شود. گوگل همچنین برخی دیگر از ویژگی های جدید مبتنی بر هوش مصنوعی را برای کروم اعلام کرده است، مانند “بازگشت به جستجو” که به زودی در کنار Tab Compare ارائه می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا