ترندهای روز

ویژگی‌های جذاب‌ترین پارتنرها در اروپا از نگاه هوش مصنوعی؛ ایده‌آل‌ترین شریک زندگی چه کسی است؟

پایگاه خبری تحلیلی منتخب (ofoghmihan.ir):

مردم واقعاً برای یافتن شریک زندگی ایده آل خود به دنبال چه چیزی هستند؟ یک مطالعه جدید با استفاده از هوش مصنوعی ویژگی های فیزیکی و شخصیتی افراد ایده آل در زندگی را مورد تجزیه و تحلیل قرار داده است.

“مهیج ترین جاذبه ها بین دو متضاد است که هرگز به هم نمی رسند.” جمله ای از اندی وارهول، نویسنده آمریکایی که در این مقاله قابل اثبات است، زیرا افرادی که در این مقاله خواهید دید در دنیای واقعی وجود ندارند.

برند لباس زیر سکسی «Puq Moa» با انجام یک نظرسنجی جهانی از بیش از ۳۰۰۰ شرکت کننده در جهان برای شناسایی ویژگی هایی که افراد جذب آن می شوند، از این اطلاعات برای تجسم ظاهر افراد با ویژگی های متفاوت از کشوری به کشور دیگر استفاده کرد.

در این نظرسنجی از هوش مصنوعی به ویژه «Midjourney» نیز برای تجسم جذاب ترین شرکای عاشقانه در هشت کشور استفاده شده است. ما در اینجا فقط بر روی موضوعات داغ در اروپا تمرکز می کنیم، اما این نظرسنجی در مورد افراد داغ در استرالیا، کانادا، هند، آفریقای جنوبی و ایالات متحده نیز موجود است.

فرانسه

ویژگی های جذاب ترین شرکای اروپا از دیدگاه هوش مصنوعی.  ایده آل ترین شریک زندگی کیست؟

مطالعه توسط “poguemoa” نشان داد که مرد ایده آل فرانسوی به کمی ریش، چین و چروک، چشم های قهوه ای روشن و موهای تیره نیاز دارد. طبق تصویر داشتن ظاهری کمی خشن نیز برای جذابیت لازم است.

مهمترین ویژگی هایی که زنان فرانسوی را جذاب تر می کند، موهای بلوند روشن با مقداری چتری، ویژگی های ظریف صورت، لب های بزرگ و چشمان آبی درشت است که بیش از حد خالی و بی روح به نظر می رسند.

ایتالیا

ویژگی های جذاب ترین شرکای اروپا از دیدگاه هوش مصنوعی.  ایده آل ترین شریک زندگی کیست؟

برای مردان ایتالیایی، موهای قهوه ای روشن ژولیده یک امر ضروری است، در حالی که “چشم های سبز مهربان” و خالکوبی به عنوان جذاب ترین ویژگی ها رتبه بندی شدند. داشتن کمی ریش و سبیل نیز می تواند جذاب باشد. یک لبخند گرم و دوست داشتنی و چند کک و مک به جذابیت آن می افزاید.

برای خانم‌ها داشتن موهای قهوه‌ای، چشم‌های فندقی، گوش‌های سوراخ‌شده و رژ لب قرمز جیغ، رایج‌ترین ویژگی‌های فیزیکی برای یک شریک زندگی ایده‌آل است. بنابراین می توان گفت که شما شبیه «گادوت» هستید و همه چیز خوب است.

انگلستان

ویژگی های جذاب ترین شرکای اروپا از دیدگاه هوش مصنوعی.  ایده آل ترین شریک زندگی کیست؟

موهای مجعد کوتاه و آرواره مربعی برای مردان بریتانیایی در کنار ریش بلند ضروری است. کک و مک نیز ویژگی جذابی به نظر می رسد. جذاب‌ترین ویژگی‌های فیزیکی برای زنان بریتانیایی نیز می‌تواند شامل «موهای بلند عسلی، چشم‌های قهوه‌ای مهربان و پوست قهوه‌ای روشن» باشد.

ویژگی های شخصیتی در یک شریک زندگی ایده آل

وقتی نوبت به یافتن شریک زندگی ایده‌آل می‌رسد، ویژگی‌های شخصیتی نقش مهمی را ایفا می‌کنند و این تصور را تقویت می‌کنند که ویژگی‌های درونی یک فرد می‌تواند حتی از ویژگی‌های فیزیکی او ارزشمندتر باشد.

حس شوخ طبعی به عنوان جذاب ترین ویژگی شخصیتی در سراسر جهان مورد توجه قرار گرفت و (۶۰%) از پاسخ دهندگان آن را در اولویت قرار دادند. متفکر بودن ویژگی ای بود که تقریباً نیمی از پاسخ دهندگان (۴۹ درصد) آن را جذاب و سکسی تشخیص دادند. در مورد هوش، ۲۸ درصد از افراد به دنبال شریکی هستند که بتوانند با او گفتگوهای هیجان انگیزی داشته باشند. از چهار پاسخ دهندگان، یعنی ۲۵ درصد افراد، ظاهر فیزیکی را عامل مهمی برای شریک زندگی خود می دانند. (۱۷%) از شرکت کنندگان نیز اعلام کردند که جذب عطر شریک خود شده اند.

در اینجا لیستی از ۱۰ ویژگی برتر آورده شده است:

طنز (۶۰%)

متفکر بودن (۴۹%)

هوش (۲۸%)

ظاهر (۲۵%)

عطر/زیبایی (۱۷%)

فعالیت ها (۱۶%)

ادبیات و هزینه (۱۵%)

مدل لباس و لباس (۱۱%)

صدا/لهجه (۱۰%)

می (۱۰%)

سایر ویژگی هایی که در بین ۱۰ نفر برتر قرار نگرفتند عبارتند از: فعالیت ورزشی (۷%)، احساس کنترل (۶%)، داشتن پول یا وضعیت مالی خوب (۵%) و شغل (۴%).

نتایج این مطالعه نشان داد که وقتی صحبت از افراد ۲۵ تا ۳۴ ساله به میان می‌آید، برخی ویژگی‌ها نسبت به نسل‌های گذشته اهمیت بیشتری پیدا می‌کنند. اینها شامل طرز لباس پوشیدن، استفاده از عطرهای خوب و فعالیت های ورزشی است که بیش از یک نفر از هر پنج (۲۱%) آنها را به عنوان ویژگی های سکسی ذکر می کند.

بر این اساس بیش از نیمی از افراد بالای ۵۵ سال ویژگی هایی مانند «متفکر بودن» را یکی از ویژگی های اصلی و جذاب شریک زندگی خود معرفی کردند. کسی که به کوچکترین جزئیات هم توجه دارد.

مارینا نیکولی، مدیر بازاریابی برند Pooq Moa می گوید: «آنها می گویند زیبایی در چشم بیننده است. این می تواند درست باشد زیرا نتایج نشان می دهد که چنین ویژگی هایی افراد را از نظر جنسی جذاب می کند. او همچنین خاطرنشان کرد که این نظرسنجی نشان داد که جذابیت می‌تواند فراتر از یک ظاهر کلیشه‌ای با بدنی «کامل» باشد. وی در این خصوص از داشتن چین و چروک یا کک و مک به عنوان زیبایی ظاهری یاد کرد.

نیکولی همچنین به این نتیجه رسید که “در حالی که ظاهر ممکن است در ابتدا جذاب باشد، داشتن حس شوخ طبعی و متفکر مهم ترین عوامل شخصیتی است که افراد را به سمت شما جذب می کند.”

منبع: یورونیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا