اخبار اقتصاد ایران

بیش از ۶ هزار حلقه لاستیک قاچاق در گیلان کشف و ضبط شد

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان از کشف ۶۰۰۰ حلقه لاستیک به ارزش ۳۹۰ میلیارد ریال در انبار یکی از فروشندگان این محصول در استان خبر داد.

افق میهن تیمور پورحیدری مدیرکل سمت استان گیلان با اعلام خبر کشف لاستیک های قاچاق در استان اظهار داشت: با بررسی های انجام شده در سامانه جامع تجارت و انبارداری توسط بازرسی و نظارت انجام شده است. کارشناسان این اداره کل، تیم مشترکی متشکل از کارشناسان نظارتی تعزیرات حکومتی، اداره کل صنعت، معدن و تجارت تشکیل و بیش از ۶ هزار حلقه لاستیک سبک و سنگین از انبار یکی از بزرگترین لاستیک ها کشف شد. نمایندگی ها و نمایندگی ها در استان

وی گفت: بر اساس تبصره الحاقی (۴) ماده (۱۸) قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، برای متخلف به ارزش ۳۹۰ میلیارد ریال پرونده تشکیل و جهت صدور حکم به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

وی تصریح کرد: بر اساس قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز؛ کارشناسان نظارت و نظارت این اداره کل کلیه حوزه های مرتبط را از طریق سامانه های الکترونیکی رصد و پایش می کنند.

مدیرکل صمت استان گیلان با بیان اینکه در این شرایط سخت بازار لاستیک با این متخلفان به شدت برخورد خواهد شد، تاکید کرد: نظارت های میدانی و سیستمی متعدد توسط بازرسان ما بدون مماشات انجام می شود اما گزارش های مردمی به سامانه ۱۲۴ اعلام می شود. سیستم نیز برخورد می شود و یا متخلفان بسیار موثر خواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا