ترندهای روز

باز هم قتل به خاطر چشم در چشم شدن

پایگاه خبری تحلیلی منتخب (ofoghmihan.ir):

صبح روز شنبه ۱۸ تیرماه مرگ مرد میانسالی توسط مردم محله شمیراننو تهران به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد.

با اعلام این خبر ابتدا گروهی از ماموران پلیس آگاهی به آدرس مورد نظر مراجعه و سپس تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ راهی محل حادثه شدند. همزمان بازپرس قتل و سایر تیم های بررسی صحنه قتل راهی محل حادثه شدند و پس از رسیدن به محل با جسد مردی ۴۵ ساله که بر اثر ضربات متعدد چاقو جان خود را از دست داده بود، مواجه شدند. تحقیقات اولیه نشان داد مقتول قربانی یک جنایت خیابانی بوده است.

بررسی های اولیه تیم جنایی حاکی از آن بود که قاتل که با دختر جوانی همراه بود به صورت چشم به چشمی با مقتول درگیر شده و سپس با ضربات چاقو وی را به قتل رسانده و قبل از رسیدن ماموران پلیس از محل متواری شده است.

با تکمیل تحقیقات میدانی در محل جنایت، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی مأمور شدند تا با اقدامات اطلاعاتی و بررسی دوربین های مداربسته اطراف، ابتدا هویت متهم فراری را شناسایی و سپس دستگیری وی را در دستور کار قرار دهند.

حدود یک سال پس از قتل، تحقیقات ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در این شعبه تحقیقاتی متوجه شدند متهم پس از ارتکاب قتل به تبریز رفته و قصد خروج از کشور را دارد. طی روزهای آینده از طریق مسیرهای غیرقانونی به ترکیه. ترك كردن

به این ترتیب کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی با ردیابی محل اختفای دقیق متهمان پس از کسب مجوزهای لازم قضایی راهی تبریز شدند و پس از تعقیب و گریز و مراقبت، متهم فراری را به اتهام ارتکاب جرم دستگیر کردند. مسئول قتل عمدی

پس از آن متهم دستگیر و به تهران منتقل و با صدور قرار قانونی از سوی بازپرس جنایی جهت تکمیل تحقیقات در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا