ترندهای روز

دستگیری قاتل فراری که طعمه قاچاق‌برهای کلاهبردار شد

پایگاه خبری تحلیلی منتخب (ofoghmihan.ir):

این مظنون قتل به نام کاوه یک ماه پیش در یک درگیری خیابانی پسری را کشته و متواری شد و از آن زمان تحت تعقیب بازپرس شعبه اول دادسرای امور جنایی تهران بود. زمانی که از خروج غیرقانونی کشور ناامید شد به منزل یکی از بستگانش در پردیس رفت و در نهایت در آنجا دستگیر شد.

حدود یک ماه پیش کاوه با دوست دخترش به کافه ای در غرب تهران رفته بود و وقتی از کافه بیرون آمدند مدتی در خیابان بودند. اما دو پسر به سمت آنها رفتند و از آنها خواستند که آنجا را ترک کنند. این موضوع باعث مشاجره و درگیری لفظی و سپس درگیری شد. کاوه که در این درگیری مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود به سرعت به مغازه جگری فروشی برادرش که در همان حوالی بود رفت و دقایقی بعد با چاقو و انبر زغالی برگشت و به سمت دو جوانی که با او درگیر بودند دوید. کاوه یکی از آنها را با چاقو مجروح کرد و متواری شد. همین مجروحیت منجر به فوت مجروح شد و کاوه سپس به روستایی مرزی در شرق کشور رفت تا از آنجا به پاکستان برود.

متهم که به دلیل تحت تعقیب بودن نتوانست تصمیم درستی بگیرد به سراغ قاچاقچیان رفت که سرش کلاه گذاشتند. به این ترتیب او همچنان نگران بود و باید برمی گشت، اما نتوانست به تهران بازگردد، به همین دلیل به پردیس و منزل یکی از بستگانش رفت و در نهایت دستگیر شد و به انجام خود اعتراف کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا