ترندهای روز

صداوسیما از آرشیو ۴۰ ساله یک خانم زیبا رو کرد

بازپخش سریال «پاییز کویر» از شبکه تلویزیونی «آی فیلم» همانند نزدیک به ۴۰ سال پیش که برای اولین بار از تلویزیون پخش شد خبرساز شد. سریالی که پیشگام سریال های ملودرام خانوادگی در ایران پس از انقلاب به شمار می رود.

مهم ترین موضوع مربوط به این مجموعه تلویزیونی دهه ۶۰ بحث حجاب بازیگرانی بود که در خانه ماسک و روسری نداشتند و فقط موهایشان را بسته بودند. موضوعی که در زمان جنگ که تلویزیون فقط دو شبکه داشت و خبری از اینترنت و ماهواره نبود و حتی ویدئو هم چندان فراگیر نبود، بینندگان زیادی را پای تلویزیون نشست.

صداوسیما از آرشیو بانوی زیبای ۴۰ ساله را ساخت

بازیگران اصلی «پاییز کویر» بیشتر از دنیا رفته اند: جمیلا شیخی، اسماعیل داورفر، جمشید مشایخی و مهری ودادیان. داریوش مودبیان جوان شباهتی به بازیگر و کارگردان سال های بعد ندارد. شهلا میرباختیار و نسرین پاکخو هم از ایران کوچ کرده اند.

صداوسیما از آرشیو بانوی زیبای ۴۰ ساله را ساخت

همزمان با بازپخش این سریال در شبکه آی فیلم، ابراهیم یکی از کاربران توییتر به تمجید از شهلا میرباختیار در این مجموعه تلویزیونی پرداخت و نوشت: شهلا میرباختیار بازیگر پاییز صحرا واقعا زیباست. بسیار شیک و زیباست.

صداوسیما از آرشیو بانوی زیبای ۴۰ ساله را ساخت

توییت ابراهیم کافی بود تا با موجی از نظرات کاربران درباره زیبایی چهره شهلا میرباختیار همراه شود که نمونه هایی از آن را می خوانید:

* میعاد آخرین تصویر شهلا میرباختیار را منتشر کرد و نوشت: شهلا تو هنوز مثل دوران جوانی زیبا و باوقار هستی.

صداوسیما از آرشیو بانوی زیبای ۴۰ ساله را ساخت

* رزیتا نیز در وصف زیبایی این بازیگر گفت: زیبایی نیکی کریمی در مقابل جذابیت تو حتی در آن سال های سخت دهه ۶۰ چیزی نیست.

* کامران می گوید: قبل از بازی مرجان محتشم در سریال پس از باران فکر می کردم بازیگر جذاب و زیبایی نداریم. بعد از تماشای پاییزی صحرا و حضور شهلا میرباختیار در این سریال باید بابت تشخیص اشتباه عذرخواهی کنم.

* سمانه همچنین نوشت: خانم میرباختیار! شما ملکه زیبایی سریال ملودرام خانوادگی در ایران بعد از انقلاب هستید و بس.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا