ترندهای روز

توضیح قوه قضائیه درباره حکم شروین حاجی‌پور

پایگاه خبری تحلیلی منتخب (ofoghmihan.ir):

قوه قضائیه در پاسخ به گزارش اختصاصی روزنامه اعتماد در خصوص قضاوت شروین حاجی پور، روند رسیدگی به پرونده «برایی» خواننده مشهور را در قالب جوابیه تشریح کرده است.

در یادداشتی به قلم آقای عباس عبدی با عنوان «انعکاس منفی برخی احکام در جامعه» به قلم روزنامه اعتماد در تاریخ چهاردهم. مرداد به عنوان تیتر این رسانه منتشر شده است، به نکاتی اشاره کرده است که نیاز به توضیح دارد.

جهت اطلاع و یادآوری مخاطبان گرامی، شعبه چهل و دوم دادگاه تجدیدنظر استان مازندران پس از اعتراض آقای شروین حاجی پور به رأی دادگاه بدوی، این اعتراض را بررسی و مستند به بند الف ماده ۴۵۵ ق.م.ا. قانون آیین دادرسی کیفری مصوب ۱۳۹۲ و به دلیل اینکه مجازات های تکمیلی مندرج در رای دادگاه بدوی متناسب با وضعیت متهم و جامعه تشخیص داده نمی شد، آنها را لغو و دستور تعلیق نیمی از مجازات آقای حاجی پور را صادر کرد. حکم زندان شدید

یعنی در این مورد نیز دادگاه تجدیدنظر استان مازندران بخشهایی از رأی دادگاه انقلاب این استان را نقض و لغو کرده است که باز هم مصداق رد دعاوی مطروحه در تبصره بحث است.

ضمناً لازم به تاکید است که در این مورد راهکارهای قانونی برای درخواست اعاده دادرسی همچنان در اختیار آقای حاجی پور و وکلای ایشان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا