ترندهای روز

تحقیقات از قاتل موادفروش به عنوان مظنون قتل سریالی معتادان

پایگاه خبری تحلیلی منتخب (ofoghmihan.ir):

این متهم به خاطر قتلی که پاییز گذشته انجام داد از سوی بازپرس جنایی مجرم شناخته شد و قرار شد با صدور کیفرخواست پرونده به دادگاه برود. در پرونده ای که وی مجرم شناخته شد، جسد مردی ناشناس که در تحقیقات مشخص شد معتاد است، زیر یکی از پل های جنوب غرب تهران پیدا شد.

بررسی ها و بررسی های کارشناسان پزشکی قانونی نشان داد مرد معتاد بر اثر خفگی کشته شده است. در ادامه تحقیقات هویت مقتول و خانواده وی شناسایی و مشخص شد معتاد مقتول ارتباط چندانی با خانواده خود نداشته است.

پس از چند ماه تحقیقات، ردپای یک فروشنده مواد مخدر پیدا شد و پس از دستگیری معمای قتل فاش شد. این متهم اعتراف کرد که مرتکب قتل شده است زیرا مقتول به او بدهکار بوده و هزینه مواد مخدری که مصرف کرده را پرداخت نکرده است. فروشنده مواد مخدر دستگیر شده اعتراف کرد که مقتول را با دست خفه کرده است.

در حالی که چند روز پیش حکم این قتل توسط امیرحسین علیمردان بازپرس ویژه قتل شعبه دهم دادسرای امور جنایی تهران صادر شد، ماموران اداره دهم پلیس آگاهی با طرح فرضیه جدیدی از سه نفر خبر دادند. مردها در یک سال گذشته پیدا شدند. معتادان ناشناس در محله های جنوب شرق و جنوب غرب پایتخت کشف شدند که با وجود گذشت مدتی از قتل، هویت آنها مشخص نشد.

در گزارش کارآگاهان اداره دهم به بازپرس علیمردان اعلام شد که هر سه نفر بر اثر خفگی جان خود را از دست دادند. از آنجایی که نحوه مرگ این سه معتاد مانند معتاد قبلی است، احتمال ارتکاب همه جرایم توسط یک نفر قوت گرفت. به همین دلیل قرار است تحقیقات از سر گرفته شود و در صورتی که ثابت شود این متهم سه قتل دیگر نیز انجام داده است، پرونده قتل زنجیره ای باز و رسیدگی به سایر قتل های احتمالی نیز آغاز می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا