فناوری

اعلام بسته‌های رومینگ همراه اول ویژه اربعین ۱۴۰۳

پایگاه خبری تحلیلی منتخب (ofoghmihan.ir):

اپراتور اول با هدف همراهی هر چه بیشتر زائران حسینی در عراق بسته های ویژه رومینگ اربعینی خود را معرفی کرد.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران همراه اول در راستای رفاه حال زائران اربعین حسینی ضمن معرفی بسته های رومینگ ویژه پیاده روی اربعین، تعرفه ویژه (کاهش) رومینگ عراقی از جمله «تماس»، «پیام» و «اینترنت همراه» مشترکین خود را اعلام کرد.

* نرخ رومینگ رایگان (بدون استفاده از بسته)

بر این اساس از روز سه شنبه ۱۶ مرداد (صفر اول)، تعرفه هر دقیقه مکالمه خروجی ۱۸۰۰۰ تومان، هر دقیقه تماس ورودی ۱۵۰۰۰ تومان، هر پیامک به شماره های ایرانی ۳۰۰۰ تومان و هر مگابایت استفاده از اینترنت همراه ۳۰۰ تومان است که در تمامی موارد با میانگین تعرفه مقایسه می شود. کمپین عرفه تا اربعین با کشور عراق تخفیف داده شده است.

* بسته های رومینگ ویژه اربعین ۱۴۰۳

همراه اول به کلیه مشترکین خود که در مدت مذکور قصد عزیمت به کشور عراق را دارند توصیه می کند از بسته های ویژه اربعین با قیمت مناسب تر از تعرفه های عادی استفاده کرده و به مناسبت این ایام نسبت به خرید سیم کارت عراق اقدام نمایند.

**بسته های رومینگ ویژه اربعین

در قسمت بسته کوچک چهار بسته «۳۰۰ مگابایت اینترنت ۷ روزه»، «۱ گیگابایت اینترنت ۷ روزه»، «۲ گیگابایت اینترنت ۱۴ روزه با ۲۰ دقیقه مکالمه و ۲۰ پیامک رایگان» وجود دارد. و «۱۵ دقیقه مکالمه به مدت ۷ روز با ۴۵ «پیامک هدیه» در نظر گرفته شده است.

قیمت چهار بسته ویژه مذکور به ترتیب ۴۵، ۱۰۰، ۲۹۰ و ۱۲۰ هزار تومان می باشد.

**بسته های رومینگ عراق برای مشترکین پرمصرف

دو بسته «اینترنت نامحدود ۷ روزه با ۱۵ دقیقه مکالمه رایگان» و «۵ گیگابایت اینترنت بین المللی به مدت ۱۴ روز» برای زائرانی که هزینه های زیادی صرف می کنند تدارک دیده شده است.

قیمت دو بسته بزرگ به ترتیب ۴۹۰ و ۳۹۰ هزار تومان است.

* نحوه خرید و فعال سازی بسته های رومینگ ویژه اربعین

نحوه خرید بسته های ویژه اربعین برای تمامی زائران و مسافران عراقی در اجرای این کمپین به شش روش با مراجعه به فروشگاه همراه اول به آدرس Shop.mci.ir اپلیکیشن موبایل من، اپلیکیشن ستاره اول، شماره گیری ستاره ۱۰ ستاره ۴۰ مربع ، مراجعه به دفاتر همراه اول یا شماره گیری ستاره مربع است.

* مزایای استفاده از سیم کارت همراه اول در ایام اربعین

اپراتور اول تلفن همراه کشور با بیش از ۲۰۰ اپراتور خارجی در ۱۱۲ کشور جهان قرارداد دارد و به تمامی زائران اربعین و مسافران عراقی که قصد دارند با سیم کارت همراه اول خود به این کشور سفر کنند، پیشنهاد کرده است: دوره اجرای این کمپین، پیشاپیش هنگام خروج از کشور و یا در طول سفر از پکیج های ویژه و مقرون به صرفه First Companion استفاده کنید.

همچنین با همراه داشتن سیم کارت ایرانی و فعال سازی سرویس رومینگ با شماره گیری ۱۰ ستاره مربع ۲۹۱۱، دسترسی به وب سایت ها، اپلیکیشن ها و بانک های ایرانی و انجام عملیات بانکی به راحتی در اختیار زائران قرار می گیرد.

همچنین زائران برای خرید شارژ و پرداخت قبوض و وصول میان ترم به اپلیکیشن موبایل اول (همراه من)، وب سایت و فروشگاه اینترنتی موبایل اول دسترسی رایگان (حتی در عراق با رومینگ همراه اول) دارند. لازم به ذکر است روشن کردن تلفن همراه هیچ هزینه ای ندارد و دریافت پیامک حتی کد دوم بانکی رایگان است.

* نحوه اتصال به شبکه اپراتورهای عراقی با سیم کارت همراه اول

تمامی بسته های طراحی شده قابل استفاده در شبکه های هر سه اپراتور عراقی زین، آسیاسل و کورک بوده و با توجه به ارزانتر بودن قیمت سرویس همراه اول نسبت به سیم کارت اپراتورهای عراقی و عدم نیاز به استفاده از ارز به با خرید سیم کارت ایرانی، زائران ایرانی نگران برقراری ارتباط خود نخواهند بود.

در صورت عدم اتصال خودکار به شبکه اپراتورهای عراقی، کلیه متقاضیان استفاده از سرویس رومینگ می توانند با ورود به منوی تنظیمات گوشی خود و افق میهن قسمت تنظیمات شبکه، وارد مرحله افق میهن دستی اپراتور مورد نظر شوند.

در پایان لازم است کلیه مشترکین همراه اول که از سرویس رومینگ استفاده می کنند توجه داشته باشند که روشن کردن گوشی و دریافت پیامک در کشور مقصد برای آنها هزینه ای ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا