اخبار اقتصاد ایران

کارمندان متقاضی وام خرید کالا بخوانند

اشخاص حقوقی که در بانک سینا حساب قرض الحسنه دارند می توانند شرایط دریافت وام خرید کالا به ارزش ۳۰۰ میلیون تومان از بانک سینا را برای کارکنان خود فراهم کنند.

به گزارش تجارت نیوز، طرح نخل بانک سینا برای اشخاص حقوقی است که می خواهند به کارکنان خود وام خرید کالا ارائه دهند. نرخ سود این وام ۱۶، ۲۰ و ۲۳ درصد و حداقل مدت بازپرداخت ۶ و حداکثر ۳۶ ماه است. در این طرح پرسنل می توانند برای یکدیگر ضامن شوند و تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کنند.

نحوه دریافت تسهیلات نخل بانک سینا

اشخاص حقوقی پس از افتتاح حساب قرض الحسنه در بانک سینا باید مبلغی را برای دریافت وام نخل در این بانک واریز کنند. اگرچه مبلغ سپرده باید حداقل یک ماه در بانک باشد، اما پس از دریافت وام، مبلغ سپرده در بانک مسدود نمی شود و وام گیرنده می تواند مبلغ آن را کاهش یا افزایش دهد. همچنین بازپرداخت اقساط این طرح از طریق اعتبار شغلی تضمین شده است.

مبلغ وام خرید کالای بانک سینا چگونه تعیین می شود؟

نسبت تسهیلات به میانگین سپرده در این طرح بانک سینا از هشت درصد تا ۴۴ درصد متغیر است و بر اساس مدت و نحوه بازپرداخت وام تعیین می شود. جدول زیر مقادیر مختلف این نسبت را نشان می دهد.










دوره سپرده گذاری دوره بازپرداخت فاکتور تسهیلات
۱ ماه اقساط ۶ ماهه ۳۹%
۱ ماه اقساط ۱۲ ماهه ۲۲%
۱ ماه اقساط ۲۴ ماهه ۱۲%
۱ ماه اقساط ۳۶ ماهه ۸%
۱ ماه حداکثر ۳ ماه ۴۴%
۱ ماه حداکثر ۶ ماه ۲۲%

مبلغ اقساط وام ۳۰۰ میلیون تومانی بانک سینا چقدر است؟

بانک سینا برای طرح پالم نرخ سود ۱۶، ۲۰ و ۲۳ درصدی و همچنین بازپرداخت ۶ تا ۳۶ ماهه را اعلام کرده است.

حال اگر شخص حقوقی موفق به دریافت تسهیلات ۳۰۰ میلیون تومانی شامل سود ۲۳ درصدی و ۳۶ ماه مهلت پرداخت اقساط شود، باید هر ماه مبلغ ۱۱ میلیون و ۶۱۲ هزار تومان را به بانک پرداخت کند. در پایان سررسید، جمع اقساط به ۴۲۱ میلیون تومان می رسد

البته بر اساس سود ۱۶ درصد، هر قسط ۱۰ میلیون و ۵۴۷ هزار تومان و جمع اقساط آن ۳۸۲ میلیون و ۸۹۵ هزار تومان خواهد بود.

همچنین وام گیرنده باید سه میلیون و ۱۰۰ هزار تومان بابت هزینه های اضافی که شامل تشکیل پرونده، اعتبار سنجی و اشتراک سالانه کارت اعتباری است، به بانک بپردازد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا