اخبار اقتصاد ایران

اقساط بانکی خود را در منزل پرداخت کن | معرفی قابلیت‌های همراه بانک ملل برای آیفون

بهتر است بدانید موبایل بانک ملل برای آیفون تنها ابزار پرکاربرد بانکی کشور نیست و طی سال های گذشته برنامه های بانکی دیگری نیز منتشر شده است که هر کدام خدمات متفاوتی را به مشتریان خود ارائه می دهند. در این مقاله به معرفی سه اپلیکیشن محبوب بانکی آیفون، موبایل بانک مسکن ios و اپلیکیشن بانک کشاورزی برای آیفون می پردازیم و ویژگی های متفاوت هر کدام را به شما خواهیم گفت.

همراه بانک ملل برای آیفون. همراهی مطمئن و مطمئن برای انجام امور بانکی

طراحی مدرن، امنیت خدشه ناپذیر و رابط کاربری روان از جمله ویژگی هایی است که نسخه iOS همراه بانک ملل را به ابزار مالی محبوب ایرانیان تبدیل کرده است. با دانلود موبایل بانک ملل برای آیفون، می توانید تراکنش های بانکی خود (بین بانکی و درون بانکی) را در محیط امن این نرم افزار انجام دهید و بدون نیاز به منتظر ماندن در صف های شلوغ خودپردازها، با لمس یک دکمه قبوض بانکی خود را پرداخت کنید. . مشاهده تراکنش های حساب بانکی، دریافت گزارش صورت حساب، مسدود کردن کارت های بانکی، استعلام شماره شبا و خرید شارژ اپراتورهای مختلف ایرانسل و همراه اول از دیگر امکانات پرکاربردی است که در این ابزار مالی برای استفاده مشتریان این بانک تعبیه شده است. اما مزیت اصلی این همراه بانکی قابلیت پرداخت اقساط تسهیلات بانکی ملت است. بنابراین، در صورت دریافت وام یا تسهیلات اعتباری از بانک ملل، برای پرداخت این وام نیازی به مراجعه به خودپرداز یا شعب بانک ندارید. کافی است اینترنت بانک ملل را برای آیفون نصب کرده و دکمه پرداخت اقساط را در صفحه اصلی برنامه لمس کنید تا به جزئیات اقساط بانکی و مدیریت تسهیلات هدایت شوید.

چگونه گوشی موبایل بانک ملی را برای آیفون دانلود کنیم

ظهور اپلیکیشن های بانکی در دهه اخیر تحول عظیمی را در نظام بانکی کشور ایجاد کرده و امکان دریافت طیف وسیعی از خدمات بانکی را بدون خروج از منزل برای ایرانیان فراهم کرده است. اکنون دانلود موبایل بانک برای آیفون جایگزین مراجعه حضوری به شعب بانک ها شده و مانند یک معاون مالی هوشمند، مدیریت امور مالی مردم را بر عهده گرفته و عملیات مختلفی از جمله پرداخت اقساط تسهیلات بانکی و قبوض خدماتی را در هر زمان و مکان برای مشتریان فراهم کرده است. این بانک دانلود موبایل بانک ملی برای آیفون نیاز به دانلود و نصب یکی از مارکت های مجاز آیفون ایرانی دارد، زیرا امکان دانلود مستقیم اپلیکیشن های ایرانی در اپ استور اپل وجود ندارد و برای دانلود و انتشار اپلیکیشن های بومی باید به نرم افزار iOS فارسی مراجعه کرد. بستر، زمینه. سیبجه اولین اپ استور ایرانی نرم افزار آیفون و یکی از بهترین راه ها برای دور زدن محدودیت های اپل برای نصب اپلیکیشن های ایرانی بر روی سیستم عامل ویندوز iOS است. با نصب سیبچه و پرداخت هزینه منصفانه برای اشتراک ماهانه و ثبت دستگاه در پنل ad hoc، همیشه می توانید به تمامی اپلیکیشن های ایرانی دسترسی داشته باشید و – اگر توسعه دهنده هستید – اپلیکیشن های خود را در مارکت سیبچه برای استفاده عموم منتشر کنید. پس از نصب سیبچه و ثبت دستگاه خود در این بازار، می توانید در نوار جستجوی این بازار عبارت «دانلود تلفن همراه بانک ملا» را تایپ کنید و یا نرم افزار فام ملا را برای آیفون (پویانگر ملا) در نوار جستجوی این بازار دانلود کنید و در صفحه بعد دکمه آبی “دانلود تلفن همراه بانک ملا ios” را لمس کنید. تا این اپلیکیشن بانکی را روی آیفون خود نصب کنید. اگر نمی خواهید این اپلیکیشن را روی گوشی خود نصب کنید، باز هم می توانید با نسخه وب موبایل بانک ملم به برخی از ویژگی های بانک ملت دسترسی داشته باشید.

با بانک مسکن آیفون; دستیار مالی هوشمند شما

بانک مسکن به منظور تسهیل در ارائه خدمات بانکی اپلیکیشن رسمی خود را با نام بانک مسکن موبایل برای آیفون منتشر کرده است. این نرم افزار شامل پکیج کاملی از ابزارهای بانکی است: از حواله بانکی تا پرداخت قبوض خدماتی و پرداخت تسهیلات بانکی، خدمات مختلفی در دو بخش مجزا سپرده و کارت به کاربران ارائه می شود. مشتریان مسکن با دانلود رایگان با آیفون بانک مسکن آنها می توانند جزئیات سپرده و گزارش مانده حساب خود را دریافت کنند، سه مانده کارت آخر خود را مشاهده کنند، از طریق ساتنا و پایا تراکنش های بانکی خود را انجام دهند و با اسکن بارکد، قبوض خدمات شهری را پرداخت کنند.

علاوه بر این موارد، امکان خرید شارژ اعتباری اپراتورهای ایرانسل و همراه اول نیز از طریق دانلود مستقیم موبایل بانک مسکن برای کاربران این اپلیکیشن بانکی فراهم شده است. ناگفته نماند که سرویس شارژ برچسب الکترونیکی عوارض در نسخه iOS بانک مسکن نیز ارائه شده است تا پرداخت عوارض برای کسانی که آخرین نسخه آیفون رایگان بانک مسکن را در گوشی خود نصب کرده اند، به آسان ترین و سریع ترین شکل ممکن انجام شود. . لازم به ذکر است فعال سازی اپلیکیشن بانک مسکن برای آیفون نیازمند مراجعه حضوری به نزدیکترین شعبه بانک و تکمیل فرم درخواست خدمات الکترونیکی و در نهایت دریافت رمز عبور و نام کاربری می باشد. سپس برای دانلود این اپلیکیشن کافی است وارد بازار سیبچه شده و دانلود اپلیکیشن آیفون بانک مسکن را تایپ کنید تا با اثر انگشت به صفحه دانلود بانک مسکن منتقل شوید.

پسری که تلفنی در دست دارد و برنامه بانکی ماسکان روی صفحه آن است

همراه بانک کشاورزی برای آیفون; تجربه ای جدید از مدیریت مالی

بانک کشاورزی با قدمتی نزدیک به ۹۰ سال یکی از قدیمی ترین بانک های کشور با بیش از ۱۹۰۰ شعبه در مناطق مختلف ایران محسوب می شود. این بانک نیز مانند سایر بانک های کشور با هدف تسریع و تسهیل در ارائه خدمات بانکی به مشتریان و احترام به وقت ایرانیان، اپلیکیشن رسمی خود را تحت عنوان «همراه بانک کشاورزی» برای آیفون به صورت رایگان راه اندازی کرده است. . این ابزار مالی یکی از توانمندترین اپلیکیشن های بانکی کشور محسوب می شود که طیف گسترده ای از خدمات مالی را پوشش می دهد و قادر است کاربران APK بانک کشاورزی آیفون را از مراجعه حضوری به شعب بانک ها بی نیاز کند. در واقع با دانلود بانک کشاورزی برای آیفون، یک دستیار مالی هوشمند برای همیشه در آیفون خود خواهید داشت. خدمات این نرم افزار در دو قسمت مختلف ارائه شده است که در ادامه با آن ها آشنا خواهید شد.

• بخش خدمات مبتنی بر کارت بانکی

در این بخش خدماتی مانند: گزارش و صورت حساب کارت (۱۰ تراکنش آخر)، انتقال وجه درون بانکی و بین بانکی (تا سقف ۱۰ میلیون تومان در روز)، خرید شارژ سیم کارت همراه اول و اعتبار ایرانسل ارائه شده است. کارت‌ها، فعال‌سازی رمز پویا، مسدودسازی کارت بانکی و پرداخت قبوض خدمات ارائه می‌شود.

• بخش خدمات مبتنی بر حساب بانکی

این بخش شامل خدمات مرتبط با حساب بانکی از قبیل انتقال وجه درون بانکی (روزانه تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان)، انتقال وجه از طریق ساتنا، پایا (روزانه تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان) و پول (تا سقف روزانه ۱۰ میلیون تومان)، مدیریت چک است. صیادی موظف به دریافت کد شبا و پرداخت اقساط تسهیلات می شود.

لوگوی بانک کشاورزی روی صفحه سبز رنگ در کنار اسکرین شات اپلیکیشن بانک کشاورزی

برای دانلود موبایل بانک کشاورزی برای iOS ابتدا باید بازارچه سیبچه را نصب و اجرا کنید و سپس موبایل بانک کشاورزی را در نوار جستجو تایپ کنید تا به صفحه اختصاصی این نرم افزار منتقل شوید. در صفحه بعد فقط روی دکمه آبی کلیک کنید موبایل بانک کشاورزی دانلود مستقیم رایگان برای آیفون لمس کنید تا این نرم افزار برای شما نصب شود. از آنجایی که نسخه آنلاین موبایل بانک کشاورزی آیفون نیز موجود است، به جای دانلود موبایل بانک کشاورزی یا دانلود نرم افزار بانک کشاورزی ریما برای آیفون، می توانید از امکانات موبایل بانک کشاورزی در وب آیفون استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا