رشد بیسابقه بانک دی در خدمات بانکداری نوین
به گزارش افق میهن، مربوط به روابط عمومی بانک است دی وی اعلام کرد: با توسعه خدمات بانکداری الکترونیک، نه تنها سرعت و دقت ارائه خدمات به مشتریان افزایش یافته، بلکه هزینه بانکداری نیز کاهش یافته است و از این رو می توان ادامه این روند را به نفع هر دو ارزیابی کرد. مشتریان و بانک .
اطلاعات فعلی در مورد عملکرد بانک دی در حوزه بانکداری الکترونیکی نیز مشخص شد که تعداد کاربران بانکداری الکترونیکی این بانک در سه سال گذشته ۳۵ درصد افزایش یافته است و تا پایان سال گذشته بیش از یک میلیون و ۲۵۱ هزار کاربر از این بانک استفاده می کردند. خدمات این بانک
همچنین میانگین تراکنش های ماهانه خدمات بانک نوین در این مدت بیش از ۱۴۳ درصد رشد داشته است. ثبت ۵۲.۵ میلیون تراکنش در سامانه های خدمات نوین نشان از اعتماد مشتریان به این خدمات و فعالیت مثبت بانک در این حوزه دارد.
اکنون سیستم های Netto ودی جت خدمات بانکی را از طریق تلفن همراه مشتریان ارائه می دهد. همچنین انواع دستگاه های خودپرداز، سلف سرویس، بدون نقد، کارتخوان و … بانک دی ارائه خدمات نوین بانکی به مشتریان سیستم بانکی.