ترندهای روز

دستبرد ۴ گانگستر خطرناک به کارگاه طلاسازی در تهران

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

شاکی که یک کارگاه طلافروشی دارد، درباره اموال مسروقه گفت: ارزش طلا و جواهرات مسروقه ۱۳ میلیارد تومان است. بخشی از طلا و جواهرات متعلق به من بود، اما بخشی از آن متعلق به مشتریان و سایر افرادی بود که آن را به من سپرده بودند.

شاکی در شکایت خود گفت: شب حادثه برای رفتن به منزلم در محله یوسف آباد محل کارم را ترک کردم که یک دستگاه پژو ۲۰۶ با خودروی من تصادف کرد. پس از آن برای بررسی میزان خسارت و علت این حادثه پیاده شدم که ناگهان دیدم چهار نفر سوار بر پژو خارج شدند. هر چهار نفر سر و صورتشان را پوشانده بودند. یکی از آنها چاقو و دیگری کلت در دست داشت. به من حمله کردند و مرا ربودند و داخل پژو انداختند. یک نفر سوار ماشین من شد و رفت. آن سه نفر مرا تهدید به قتل کردند و کلید گاوصندوق کارگاه را گرفتند و سپس مرا به کارگاه بردند. یکی اسلحه را روی سرم گذاشت، دیگری نگهبانی می داد و دیگری در گاوصندوق را باز کرد و طلاها را گرفت و در کیسه گذاشت. بعد دست و پایم را بستند، انداختند توی کارگاه و رفتند.

این شاکی در پایان گفت: به سختی خود را نجات دادم و حالا آمده ام شکایت کنم.

در پی این شکایت، تحقیقات پلیسی برای دستگیری متهم و کشف اموال مسروقه آغاز شد و پس از مدت کوتاهی خودروی متهم به صورت رها شده در محله پیریز کشف شد. هم اکنون پرونده اعضای این باند توسط غلامحسین صادق زاده از شعبه هفتم بازپرسی در حال رسیدگی است و تحقیقات با سرنخ های به دست آمده از محل جنایت و خودروی کشف شده ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا